#1 Skrevet August 8, 2005 Noen som vet om noen rimelige men gode som kan utføre bredding av 4 stk. stålfelger for meg? Er 14"ere det er snakk om... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 9, 2005 hvorfor stål når det fins alu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 9, 2005 Noen som vet om noen rimelige men gode som kan utføre bredding av 4 stk. stålfelger for meg? Er 14"ere det er snakk om... Har diskutert dette med min Køståm mentor og han mener eneste måten som blir bra er å bytte banen på felgen. Da slipper du med en sveis rundt og det blir rett etterpå (i motsetning noe hempul som svensson gjør). Sunnås hjulservice gjør dette og det er ikke så stor forskjell i pris heller. Dette blir isåfall drittøfft 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 9, 2005 hvorfor stål når det fins alu Du har jo egentlig svaret selv. Hvorfor velge det samme som mainstreamen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 9, 2005 hvorfor ikke Mattig 7-14 elns på egay.de http://cgi.ebay.de/Mattig-ssf_W0QQitemZ7991920121QQcategoryZ14767QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 9, 2005 hvorfor ikke Mattig 7-14 elns på egay.de http://cgi.ebay.de/Mattig-ssf_W0QQitemZ7991920121QQcategoryZ14767QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Har fått tak i noen 14" som skal breddes "litt" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 9, 2005 Har diskutert dette med min Køståm mentor og han mener eneste måten som blir bra er å bytte banen på felgen. Da slipper du med en sveis rundt og det blir rett etterpå (i motsetning noe hempul som svensson gjør). Sunnås hjulservice gjør dette og det er ikke så stor forskjell i pris heller. Dette blir isåfall drittøfft Jeg får ta meg en tur ned til Sunnaas og snakke litt med dem. Litt viktig at det ser bra ut også Får ta noen skikkelig mål til helga. Tenkte jeg fikk ta å få de så langt inn som mulig og fylle hele veien ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 9, 2005 Tenkte jeg fikk ta å få de så langt inn som mulig og fylle hele veien ut Er jo det som er fint med å bytte banen...du kan bestemme offseten selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 9, 2005 Er jo det som er fint med å bytte banen...du kan bestemme offseten selv Jepp.. vi får ta litt seriøs måling og brainstorming mot helga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 8, 2006 Hørte om et firma i Sverige som bredder, noen som vet? Skal sende fire stykk stålfelger til bredding asap 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...