Erfaring med passform på JOM? Haster litt!

Anbefalte innlegg

Ja, noen som har handlet deler fra JOM? Direkte el via Autospar...(?)

Åssen var passformen? Vurderer en turbo skjerm (luftinntak)..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en RS4-front til A3 liggende som jeg aldri ble helt fornøyd med. Passformen og kvaliteten var vel så som så på støpejobben. Derfor er den ikke lakka eller noe. Reklamasjon var visst veldig vanskelig, men vi får vel se hva jeg klarer å true fram. Mest lysten på å selge hele greie for en billig penge for å slippe å lagre den store kassa egentlig.. : bh :

Denne er i glassfiber da. Mulig de andre greiene er bedre. Kjenner forresten en til som kjøpte fanger til Passat samtidig med meg. Den er heller ikke lakka og montert : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bare erfaring med emblemfri grill fra de og der var passformen ikke bra...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde et par småting fra JOM på den sølvgrå GTIen (Golf II) jeg hadde. Der var passform ikke bra i det hele tatt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar...og Andreas...nå begynner det å dra ut med den avtalen jeg venter på....Sendte deg PM forrige dagen og mailene mine funker fint, begge adr så her er det ingen unnskyldninger!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.