#1 Skrevet August 9, 2005 hva tror dere om disse speilene på einser? eller ikke akkurat disse da, men noen i ekte carbon og litt cleenere finish? fant ikke bedre utgave akkurat nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 9, 2005 go for it, dare to be different, eneste negative med F1 speila er at de blir litt små! kanskje finne en i _litt_ større variant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 9, 2005 Tror det kan bli tøfft jeg...spørs på stuket du skal ha på resten såklart! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 9, 2005 stuket er bur, sliks, 2 stoler, 4 pungt seler, alu inni 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 9, 2005 stuket er bur, sliks, 2 stoler, 4 pungt seler, alu inni Racing med andre ord Go for it.. men da må du ikke rote med kromfangere og ting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 9, 2005 Etter min mening så bør de moddes litt, så de ikke stikker så langt ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 9, 2005 kanskje litt lavere også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 9, 2005 Korter man inn armene speilene står på så blir det nok knall, lavere og lengre inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 9, 2005 Slik ser de ut på min G40, kjøpt på realcar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 9, 2005 noen som vet å få i slike speil i ekte carbon? bil ikke ha printa carbon på bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 9, 2005 F1 eller MC speil finner du i Carbon, på f.eks ebay. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 9, 2005 Trur det hadde vært tøft med slike speil plassert der originalspeila skal sete men berre med rundt 3-4cm lang "stang" Ser jo for meg at det kunne vært tøft med noko lignande kromfangarane i karbon også... Det skal være litt sært! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 10, 2005 Ser jo for meg at det kunne vært tøft med noko lignande kromfangarane i karbon også... Det har jeg sett og det er vanvittig tøft! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 10, 2005 noen som vet å få i slike speil i ekte carbon? bil ikke ha printa carbon på bilen skal du først ha carbon, så bør du også ha flere ting i carbon og ikke bare speil. ser litt ugjennomført ut med bare speil, eller bare panser, f.eks.. drit i fangere, og velg et litt mørkt utseende på bilen, i kombinasjon med carbon, da kan det bli kult... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...