#1 Skrevet August 9, 2005 Noen her som har en strøken(TETT) radiator til gofla mi? Er vel en sånn 515 mm radiator jeg trenger.... Den bestemte seg visst for å ta kvelden etter banekjøringa på rudskogen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 10, 2005 hør med jonken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 10, 2005 For å stjele posten din litt, så trenger jeg en radioatorvifte:) Skulle du komme over en på din leit, Andreas, må du si ifra! -dag- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 10, 2005 For å stjele posten din litt, så trenger jeg en radioatorvifte:)Skulle du komme over en på din leit, Andreas, må du si ifra! -dag- Va oppom Bigton å kikka, han hadde en ødelagt radiator m/vifte liggende.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 11, 2005 tror e har en liggene! e ikkje sikker på om den e tett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 11, 2005 Radiator er ikke dyre tingen å kjøpe nytt. Uorginalt da såklart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 11, 2005 tror e har en liggene! e ikkje sikker på om den e tett det må du vær...hehe drive å kjøre rundt med 10 litersdunk i vannreserver her... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 11, 2005 Radiator er ikke dyre tingen å kjøpe nytt. Uorginalt da såklart. kjøpe hvor? cirka pris da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 12, 2005 Jeg kjøpte min fra Meca for rundt 600kr med mine rabatter. Du kan jo ringe rundt og høre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...