#1 Skrevet August 10, 2005 Hei, lurte på om s2 rattet er litt mindre en orginalt coupè ratt? Og om noen vet av et s2 ratt til salgs. Snakker om 1990-1994 modell her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 10, 2005 Det er bittelitt mindre, men ikke mye. Men det er ti gang finere enn orginalt da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 10, 2005 Trur eit S2 ratt er ca 35cm og eit vanleg 90 ratt er 37-38cm... S2 rattet er tjukkare og mykje bedre og holde i... Sjekk http://www.traderamotor.com der har dei alltid mykje Audi delar... Lykke til Mvh Terje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 11, 2005 Høres rett ut det der ja, orginal rattet mitt var 37cm. Takk for tipset av den siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 11, 2005 jeg syntes ihvertfall at det var verdt å skifte det ut for 2000kr Det sier litt om min mening om utseende på originalrattet (byttet til S2 skinn Ratt altså) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 11, 2005 har orginalt s2 ratt med airbag til salgs (93 mod) ta kontak på pm, rattet er strøkent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 16, 2005 jeg syntes ihvertfall at det var verdt å skifte det ut for 2000kr Det sier litt om min mening om utseende på originalrattet (byttet til S2 skinn Ratt altså) Kanskje jeg solgte s2 rattet som sto i min litt billig?? 1400kr og en låskasse.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...