Mjøsa: Samkjøring til våler 14

Anbefalte innlegg

Halla gutter/jenter skal vi som ikke skal ditt på lørdagen ordne en samkjøring fra lillehamar som møter gjøvik med mjøsbrua osv osv, kjøre en heftig kollone, har sport de fra oslo hvordan de kjører, for om de kommer sånn passe med oss kunne vi jo kjørt smalet fra mykle , da blir det en gromm tur. ta kontakt med thomas bergman her på lokalforumet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi som skal kjøre fra Lillehammer, møtes på shell søre-ål (Menkerud) ca kl 07,00 Dette er for å komme så tidlig som mulig til Våler.

 

Vi kjører da Brøttum siden til Moelv. Prøver å møte dere fra Gjøvik på Shell v/E6. (Moelv)

 

Og dere fra hamar kan vi møte på Olerud.

 

Avreise tider fra de bestemte stedene kommer vi tilbake til når det er helt bestemt.

 

Det er fint om dere som skal kjøre på søndag kan slenge inn ett svar eller sende meg en pm, så vi vet om det er no vits i å stoppe på de bestemte stedene.

 

Mvh Thomas Bergmann

 

:venner:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan jo hende det er noen fra brumendal som henger seg på også, jeg henger meg på på mykle

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi som skal kjøre fra Lillehammer, møtes på shell søre-ål (Menkerud) ca kl 06,30 Dette er for å komme så tidlig som mulig til Våler.

 

Vi kjører da Brøttum siden til Moelv. Prøver å møte dere fra Gjøvik på Shell v/E6. (Moelv)

 

Og dere fra hamar kan vi møte på Olerud.

 

Avreise tider fra de bestemte stedene kommer vi tilbake til når det er helt bestemt.

 

Det er fint om dere som skal kjøre på søndag kan slenge inn ett svar eller sende meg en pm, så vi vet om det er no vits i å stoppe på de bestemte stedene.

 

Mvh Thomas Bergmann

 

:venner:

 

er med jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er med jeg å... men henger meg på i elverum.. er vel noen flere her i elverum som vil henge seg på da å... hvor kan vi møtes i elverum?? ved basthjørnet kanskje.. eller er jo stor plass ved elg stua som er like ved siden av bensin stasjonen.. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er med jeg å... men henger meg på i elverum.. er vel noen flere her i elverum som vil henge seg på da å... hvor kan vi møtes i elverum?? ved basthjørnet kanskje.. eller er jo stor plass ved elg stua som er like ved siden av bensin stasjonen.. : rock :

 

Jeg hopper på med i Elverum! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme med meg enten på Myklegard eller et sted i Elverum, bare kom med tid og sted.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er med jeg å... men henger meg på i elverum.. er vel noen flere her i elverum som vil henge seg på da å... hvor kan vi møtes i elverum?? ved basthjørnet kanskje.. eller er jo stor plass ved elg stua som er like ved siden av bensin stasjonen.. : rock :

 

Du får skrive litt om deg selv og bilen din da Alex,siden du er "fersk" her!!

Skal ta en tur nedover je au!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg blir med å møtes ved bast/elgstua! men når da sånn ca?

 

når er folket der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avreise tider :

 

Oppmøte Lillehammer: 07,00 Shell (Menkis)

Avreise Lillehammer : 07,10

 

Oppmøte Moelv :07,30 Shell v/E6

Avreise Moelv :07,40

 

Oppmøte Olerud :08,00

Avreise olerud :08,20

 

Oppmøte Myklegard :08,45

Avreise Myklegard ca 09,15

 

Til dere som møter opp på Elverum kan jo kaste dere etter når vi passerer.

 

Er det noen fra brumendal så kan dere møte på olerud.

 

Er det noe dere lurer på er det bare å sende PM eller ringe på tlf 90618909

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg blir med å møtes ved bast/elgstua! men når da sånn ca?

 

når er folket der?

 

 

hva med og møte opp på mykle da, vi blir mange der

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, kan dra til myklagaard, er ikke så langt unna:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

håper vi blir en ekstrem kolonne

 

 

:glad::glad::glad::glad::glad::glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med og møte opp på mykle da, vi blir mange der

 

Er jo omvei det, blir ekstra kolonne med stopp på bast ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo omvei det, blir ekstra kolonne med stopp på bast ;)

 

hvis dere står ved musemet så kan dere holde tlf kontatk med thomas, så kan dere bare henge dere på der, får om vi blir en god del biler så er det litt trælete og svinge innom bast da, da er det jo nesten letere mitt i sentrum, men bli enige med thomas så ordner vi dette

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det enkleste er sikkert å stoppe inne på industriområdet ved Grindalsmoen, Bast er trangt og tungvint mens museet sikkert er fullt av trafikk p.g.a. Jakt/fiske-dager som avsluttes på søndag. Et alternativ er også rasteplassen ved Skjefstadfossen, ca. 10 minutter sør for Elverum, rasteplassen ved kraftverket..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det enkleste er sikkert å stoppe inne på industriområdet ved Grindalsmoen, Bast er trangt og tungvint mens museet sikkert er fullt av trafikk p.g.a. Jakt/fiske-dager som avsluttes på søndag. Et alternativ er også rasteplassen ved Skjefstadfossen, ca. 10 minutter sør for Elverum, rasteplassen ved kraftverket..

 

det må jo være en mulighet for da kan dere jo bare henge dere bakpå, skal vi si det sånn da, hvis en av dere kunne notere tlf nr til thomas og ha kontakt med han så blir dette bra

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som håpper på ved olerud eller??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har noen bilder fra treffet som dere kan laste opp ell?

VACN Våler 2005 - Mjøsa Hadeland 020 liten.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.