#1 Skrevet August 10, 2005 Bare lurte på en liten ting,har fått stabstaget til min Golf 2 i posten nå,og bare lurer på hvordan dere har gått fram for og feste dette...Vet at de må skrus gjennom støtdemper tårnene...Men hva slags bolter/muttere har dere brukt for å feste det,og måtte dere borre hull først? Svar mottas med STOR takk...!!! M.V.H Bård Christian Simonsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 10, 2005 Et bilde av staget hadde gjort seg... Er som regel bare å kjøpe helt vanlige skruer som passer i hullet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 10, 2005 Kjøpte stab staget på Autospar.... Men burde jeg tectylere på undersida av støtdemper tårna da,med tanke på rust og sånt? Og anbefales det da og bruke låse muttere? Takker for svar...! M.V.H Bård Christian Simonsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 10, 2005 Samme jeg hadde tror jeg.. Borra hull og satt i M8 bolter med låsebolter og spraya godt med tectyl på undersiden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 10, 2005 Men den er toppers....Da satser jeg på å gå for det..! Takk for svar forresten..! M.V.H Bård Christian Simonsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...