#1 Skrevet August 11, 2005 Hvem skal til Våler på lørdag for å nyte pølse og pils? Siden ingen har sagt noe så langt vil jeg foreslå å møtes kl. 17.00 på Statoil i Vestby. Da kan vi eventuelt kjøre sammen med de fra Østfold. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 11, 2005 Jeg skal iaf oppover på lørdags eftermiddag, men tenkte å joine på shell på skedsmo f.eks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 11, 2005 Står og ruser på Skedsmo jeg også når rekka kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 11, 2005 Drar oppover på lørdag om været er bra og jeg er i rute med div skruing Hadde tenkt meg å være der opp sånn circus i 19 tida, da får man slått opp telt og div i god tid før mørket senker seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 11, 2005 Drar oppover på lørdag om været er bra og jeg er i rute med div skruing Hadde tenkt meg å være der opp sånn circus i 19 tida, da får man slått opp telt og div i god tid før mørket senker seg. Dvs med andre ord kommer du deg avgårde sånn ca i 22 tiden da kommer dessverre ikke oppover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 12, 2005 Da står S-expressen og jeje-mobilen klare på skedsmo kl 17.30 Med glødende grenrør og iskaldt sosialvann i bagasjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 12, 2005 Da kommer Ole og jeg forbi også. Uten glødende snurre, men med desto kaldere sosialvann i sosialvannboksen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...