#1 Skrevet August 11, 2005 Noen som kjenner en lakkerer som tar litt kveldslakking? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 11, 2005 Noen som kjenner en lakkerer som tar litt kveldslakking? hør med noen på sentrum bil i holmestrand.. han ene der (husker ikke helt navnet hans) pleier å være grei.. hvis du spør etter thore der, så vet han hvem det er snakk om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 11, 2005 Takker og bukker... Noen i Sandefjord og Larviksdistriktet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 11, 2005 Jeg ville gått for Andersen i Larvik. Rimligste jeg fant. Ble noen få korn i lakken men... Skal du ha det dønn strøkent så er det Larvik billakkering på kanalkaia som har den beste lakkboksen i distriktet nå. Og han gjør vissnok en sinnsykt bra jobb. Når jeg snakket med han lå han 1500kr over Andersen, men jeg kommer til å bruke Andresen når skaden er fiksa på bilen pga han traff fargen så bra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...