#1 Skrevet August 11, 2005 Heisann.. Skal feste hjulbuene mine nå, etter mye anti-rust arbeid på karosseriet Spørsmålet mitt er bare hvordan jeg skal feste disse, tenkte på å nagle de fast i underkant i de hullene som allerede er i buene, men vil dette være nok? Må de evt limes i tillegg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 11, 2005 Orginalt er de bare poppet fast, men du kan også lime de med sicaflex. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 11, 2005 tror du det holder å bare poppe de da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 11, 2005 tror du det holder å bare poppe de da? Skal holde det.... Har iallefall holdt på begge settene jeg har montert.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 11, 2005 Ok, men da prøver jeg på det tusen takk for svar!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 11, 2005 åssen hjulbuer har du? de som passer til 90-fangerne eller G60? Om du har noen som passer 90-fangersettet må du si i fra hvor du kjøpte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 11, 2005 Veng/klokkerholm har vel typen som går helt ned til GTI leppa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 11, 2005 hmmm, ja si det du tror ikke de er G60 nei, men kan jeg jo sjekke ut.. Kjøpte de i allefall på autospar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...