#1 Skrevet August 11, 2005 Kjerringa klager over at A8`n er tung å gire. Hva i all verden er det som gjør at girstanga på en tip-tronic kasse går treigt? Noen som har peiling? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 11, 2005 Så vidgt jeg vet er det jo ikke direkt overføring til girkassa (er ikke det på mi A6)så da må jo problemet være girvelgeren. Ble nok ikke noe klokere av dette men.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 11, 2005 Så vidgt jeg vet er det jo ikke direkt overføring til girkassa (er ikke det på mi A6)så da må jo problemet være girvelgeren. Ble nok ikke noe klokere av dette men.... Nei, det var det jeg trodde også. Må si jeg lurer fælt på hva som gjør at velgeren går tregt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 11, 2005 Er det bare i "tipp modus" den er treig, eller generelt overalt?? I tippen klikker den jo bare borti noen microbrytere, ikke no mekanisk der bortsett fra vandringen så vidt jeg vet.. Min er ikke treig hvertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 11, 2005 Er det bare i "tipp modus" den er treig, eller generelt overalt?? I tippen klikker den jo bare borti noen microbrytere, ikke no mekanisk der bortsett fra vandringen så vidt jeg vet.. Min er ikke treig hvertfall.. Den er treigest fra park til revers. Har vært ute å prøvd litt nå og det virker som det løsner litt mens en kjører for så bli treg igjen når bilen får stått litt. Virker helt usansynlig for meg. Skjønner ikkeno.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...