#1 Skrevet August 12, 2005 Helu, noen som har noen bilder av polo med no gromme felger? Tenker da brede 14 eller 15 " . Tenkte jeg skulle ha bilen som bruksbil i orginal tilstand men det ser ut som går rett vest hehe. Justerbart å skru dette å bånn med noen breie 14 eller 15" på hjelper nok litt på min "purple haze".... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 13, 2005 ?????????????????????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 13, 2005 Jeg har ikke av Polo, men har felger. Så ta deg en tur så tar vi en kopp kaffe og bytter felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 14, 2005 hehehhehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 14, 2005 http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=1962 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 14, 2005 tøft... hvor mye ga du for felgene og hvor kjøpte du de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 22, 2005 Helu, noen som har noen bilder av polo med no gromme felger?Tenker da brede 14 eller 15 " . Tenkte jeg skulle ha bilen som bruksbil i orginal tilstand men det ser ut som går rett vest hehe. Justerbart å skru dette å bånn med noen breie 14 eller 15" på hjelper nok litt på min "purple haze".... her er noen bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 22, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...