Normalt at "brems licht" lyser helt til man tråkker på bremsen?

Anbefalte innlegg

Har dette på A4'n min.. Lurer på om det skal være sånn?? Ser liksom for meg at det kommer opp et par sekund og går over til "OK" av seg selv...?? Men må tråkke på bremsen for å få "OK".... Er dette normalt eller er det noe feil et sted sånn at bilen ikke tar den "sjekken" selv.... : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dette på A4'n min.. Lurer på om det skal være sånn?? Ser liksom for meg at det kommer opp et par sekund og går over til "OK" av seg selv...?? Men må tråkke på bremsen for å få "OK".... Er dette normalt eller er det noe feil et sted sånn at bilen ikke tar den "sjekken" selv.... : klø :

Helt normalt. Bremselyset lyser jo ikke med mindre du tråkker inn pedalen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt normalt. Bremselyset lyser jo ikke med mindre du tråkker inn pedalen.

Nei det sier seg jo selv... :) Men mener å huske det er flere som har tatt opp dette og mener å huske at det var flere som ikke trengte å trå inn bremsen for at det skal slukke.... : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er rett og slett en test av bremselyset.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autochecken får jo ikke til å sjekke at bremselyset fungerer, før det er brukt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner at det må bremses før den tar "sjekken" og lyser "ok", men mener å ha sett det et sted at den tok det selv lissom... Kan hende det er jeg som rører fælt nå... :o Men da er saken oppklart.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du rører nok Håkon. :) Dersom du har pærer som ikke funker, får du dermed beskjed om det like etter du har begynt å kjørt. Syns egentlig det er finfint. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du rører nok Håkon. :) Dersom du har pærer som ikke funker, får du dermed beskjed om det like etter du har begynt å kjørt. Syns egentlig det er finfint. :D

Da har jeg nok rørt en gang til ja.... : dum :

Er ganske kjekt ja.. Men jeg er vel kanskje den typen som irriterer meg over at det er noe som lyser der lissom... :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bare å legge seg til vanen å legge foten på bremsepedalen i det du starter motoren, så står det OK der øyeblikkelig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.