#1 Skrevet August 12, 2005 har en 90 golf gti som eg har lyst å bytte takluke på sånn at eg får sånn "råneflipp" men så lurer eg på om det er noen andre bilmodeller som det går annt og ta i fra som passer så og si rett inn?? syns eg mente og huske at det var noen her på forumet som skulle ta takluka fra en audi 80 gte og sette i golfen sinn, men eg finner dessverre ikke igjen den tråden noen som kan hjelpe meg?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 12, 2005 Soltaket fra Audi 80 79-86 og VW Passat 81-88 passer rett inn i Golf 2 uten modifikasjoner, og har "råneflipp" som du så fint kaller det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 12, 2005 Soltaket fra Audi 80 79-86 og VW Passat 81-88 passer rett inn i Golf 2 uten modifikasjoner, og har "råneflipp" som du så fint kaller det. hehe, kom ikke på noe bedre og kalle det men takk for hjelpen hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...