Anbefalte innlegg

har en 87 modell 90 quattro 10v, og har et sett med calipere fra rs2, noen som har montert dette på før?

 

går det ann å bruke a8 skiver der hvis man borrer om boltsirkelen eller blir det feil inpress?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at du har to delte fjærbein? (nav-fjærbein to deler) isåfall er det bare å kjøpe orig rs2 delenr/kopi adapter til å skru på fjærbeinet og caliperen på den igjen.

Har du 4x108 el 5x112 bolt sirkel? S2 har orig ET 37, og med A8/S8 skiver så detblir riktig innpress.(bruke skiver fra riktige årsmodeller) Men nå kjenner jeg bare til hvordan man gjør det på en S2.........da....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er hele fjærbein på denne, og 4*108

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er to-delte også på 90'ne, men vet ikke når de kom. lurer på om det ikke var 89. I så fall om en hadde to-delte kunne en tatt nedre del fra RS2. Evt ta hele da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henger meg på denne i og med at jeg har lurt lenge på dette selv.

 

Noen som vet hva som må til for å ordne dette på Coupe quattro 20V eller?? 4*108 boltsirkel der ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på 20v er det jo samme bremsene som på s2, bortsett fra boltsirkelen, så da er det vel bare å benytte a8 skiver og borre om disse,

 

men er det samme innpress på 10v skivene og 20v skivene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 10/20V 276mm skiver er det samme innpress, men på 256mm er det litt forskjellig. så om en har 256mm og vil bytte til 20V 276mm må en bytte spindel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henger meg på denne tråden jeg. Passer RS2 og/eller 20v/S2 nav på typ89 (delte)fjærbein da?

Er forresten interessert i typ89 20V nav (4/108) hvis noen her skal bytte ut dette! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel kun A90 20V som har 276mm på typ89, som forøvrig er samme som som S2 med da med 4x108, men S2 har 5x112.

 

256mm skivene har annet innpress enn 276mm skivene så derfor må spindel evt byttes om en skal bygge om til 276mm.

 

Fjærbein på typ89 og B4 kan byttes om hverandre, kan ikke bekrefte om det går og bare bytte nedre del. Men det vil jeg definitivt tro!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.