Mulig å få priser på AKTE?

Anbefalte innlegg

Har lasten ned vw/audi delekatalog og lurer på om det er mulig å få inn prisene som møller bruker?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei. Møller bruker logistikksystemet sitt til priser.

Det står også masse info på forumet om dette, bare du gidder å søke litt først.

Lurer du på noe mer, send meg gjerne en PM.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor får man lastet ned disse katalogene ???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer jeg også på! ;) Er jo så hinnsides dumt at de ikke har priser i AKTE da.. : dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan få inn gamle tyske priser. Det jeg husker er at den tyske prisen i DM (før Euro) multiplisert med 20 (!!!) gir et omtrentlig anslag på norsk pris..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo så hinnsides dumt at de ikke har priser i AKTE da.. : dum :

Absolutt ikke. Møller har et glimrende logistikksystem, som tar seg av alt med bestillinger osv. Alt som sendes fra Møller sentralt og ut til forhandlerne blir også sendt med xpress og sendes i containere så ting ikke utsettes for transportskader. (Har jobbet på terminal i sommer) En glimrende og dyr måte å gjøre det på.

Det stemmer ellers som Eyvind sier, det finnes nok add-on som gjør at du får noen priser, men det greieste er uansett å ringe og spørre. Det er jo like enkelet. :)

Og ikke glem at programmet er lisensiert, ikke til salgs for privatpersoner og LexCom som sitter på lisensen har de siste årene blitt skikkelig nazi på å stenge nettsteder osv som fører til piratkopiering av programmet.

So watch your steps!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Absolutt ikke. Møller har et glimrende logistikksystem, som tar seg av alt med bestillinger osv. Alt som sendes fra Møller sentralt og ut til forhandlerne blir også sendt med xpress og sendes i containere så ting ikke utsettes for transportskader. (Har jobbet på terminal i sommer) En glimrende og dyr måte å gjøre det på.

Det stemmer ellers som Eyvind sier, det finnes nok add-on som gjør at du får noen priser, men det greieste er uansett å ringe og spørre. Det er jo like enkelet. :)

Og ikke glem at programmet er lisensiert, ikke til salgs for privatpersoner og LexCom som sitter på lisensen har de siste årene blitt skikkelig nazi på å stenge nettsteder osv som fører til piratkopiering av programmet.

So watch your steps!

Ok,samme det! For jeg har ikke **** el AKTE el noen ting jeg så. : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.