Bergen: Vårt hovedtreff på Eikås 21Aug!!!

Anbefalte innlegg

Hallo folkens!! Nå er det ikke mer en en snau uke til det braker løst på Eikås!! : rock :Da er det Bergens lokallag sitt hovedtreff på Eikås banen : smil :!

Håper at ALLE kommer hit az! Dette kommer til og bli det største VW AUDI treffet på vest landet!! Ligger også en felles tråd anngående treffet her.

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=29580

 

Det blir også arrangert STREET LEGAL på lørdagen på Eikås der vil også vi i Vw Audi klubben stille, så nå har dere bare og stille folkens, kommer til og bli drit kult.

 

Vennlig hilden TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er der eg....

Blir nok ett bra treff i år...satser på bedre vær inn i fjor

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke gå glipp av detta!

Blir skikkelig bra az : smil : ¨

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ej kommer! kansje me to biler : rolleyes men vertfall me en :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut!! Ta med deg Alle du kjenner så ses vi på Eikås!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HEi.

ME e to stykk so legg turen. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Vi er tre stk som kommer. Blir også med på grilling og overnatting på campingen. :venner:

 

Ørjan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig fått igjen S2`n :D

Så den helgen er satt av.... Så kanskje det blir noe kjøring og?? hmmm.... vi får no bare se :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig fått igjen S2`n :D

Så den helgen er satt av.... Så kanskje det blir noe kjøring og?? hmmm.... vi får no bare se :P

 

Høres bra ut Hilde ;)

Digg at du endelig har fått S2'n tilbake!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar også en tur..må bare finne ut hvor det er :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei sann LArs!

 

Regner med å se deg på Arenum i morgen til planlegging, så kan vi ha en felles crusing ut til Eikås på Søndagen!!

 

Gleeeeeder meg!!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hytte er bestilt å øl kjøpt inn, da desverre IKKE TT pils men neste da.

Gleder meg til pils fest og bilprat!!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg må nokk desverre glimre med mitt fråver, av den grunn at eg må forsvare fedrelandet i helga. (les: har vakt)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle medlemmene fra Øya Tysnes kommer også.....meg. Klar for å selle litt pølser og kaffi!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle medlemmene fra Øya Tysnes kommer også.....meg. Klar for å selle litt pølser og kaffi!

 

Høres bra ut Kjartan!! Var å handla inn 100 pølser i går så nå blir det pølsefest.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Om det er noen som ikke har fått plass i en hytte har vi plass til en til.

Bare til å gi en lyd.. :)

 

Ørjan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei sann Ørjan. John kopperud kommer også over til oss i morgen. han trenger en seng og sove i. Regner med at dette går bra med dere.: ja :

 

Vennlig hilsen TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei sann Ørjan. John kopperud kommer også over til oss i morgen. han trenger en seng og sove i. Regner med at dette går bra med dere.: ja :

 

Vennlig hilsen TThomaz

 

 

 

Det går helt fint!!

 

Ørjan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for ett kanon treff i helga, alt stemte med vær og temp. God stemning på grillingen i går kveld også. Veldig bra avviklet.

 

Håper på like bra til neste år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde det sinnsykt gøy i helga. Kjempebra stemning,fint vær og mye tøffe biler.. : smil :

Var skikkelig kult å kjøre på bane.

Kult å se Country'n på bane oxo : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde det sinnsykt gøy i helga. Kjempebra stemning,fint vær og mye tøffe biler.. : smil :

Var skikkelig kult å kjøre på bane.

Kult å se Country'n på bane oxo : rock :

 

Ja. alltid gøy å kjøre på bane , selv o dette ikke var den helt rette bilen å kjøre med , ble jo litt båtsjuk etter all krenginga : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gratulerer gjerne her på nettet også med avviklingen av dette treffet på Eikås i Bergen. Jeg fikk god service fra medlemmene begge veier mellom Eikås og Flesland. Takk skal dere ha !

Slike arrangementer må vi forsøke å huske i det lengste ! Morsomt på go-kar-banen, og mye artig kjøring selv med biler med varierte krefter under panseret. Jeg regner med at resultatlisten kommer etter hver der dette går frem med bl a biltype og merke.

Utstillingen var større i antall deltagere enn noen gang, fikk jeg inntrykk av. Gratulerer igjen. Jeg tror nok de beste bilen helt objektivt sett tok premiene. Det ble jo tatt bilder at vinnerne, men ikke av bilene. Dette får dere sikkert til ved noen av lokallagsmøtene i nærmeste fremtid. Takk igjen for en hyggelig week-end både på camping og bane. Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for hyggelige ord John! Treffet i helgen ble kjempe bra!! Og det var kanon vær og god stemning.

All info om tider kommer..

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker til alle som deltok, uten dere hadde det ikke blitt mye til treff. Ekstra takk til alle som tok turen langveisfra.

Alt klaffet denne gangen med vær, sosialt på campingen, bra oppmøte og ikke minst var folk flink til å komme seg på banen. Det vi nå ser fra gang til gang er at folk tør å kjøre, til å begynne med var mange redd for å kjøre utpå i tilfelle dårlige tider osv... Men hvem bryr seg, de fleste kjører fordi det er gøy : rock :

 

Synes også det fungerte fint med frikjøring denne gangen, der vi slapp utpå litt flere biler.. Tilbakemeldinger på det folks??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, til alle deltakere på treffet i Bergen

 

Helgen startet med StreeLegal på lørdag, der flere fra klubben kjørte.

Litt artig, tradisjonen tro kjørte to av jentene "våre" street denne gangen også. Karianne med RS4 og Henriette i S4. Henriette kjørte på 8,75, (Brekkaout er 8,70)!

 

Lørdagskvelden var det sosialt på Campingen.

Søndag var det blå himmel. Tilsammen var det 65 biler som stilte ut.

En del av disse deltok også på banekjøringen.

 

Banekjøringen i 4x4 ble vunnet av Børge Olsen i sin A4 MTM-bil.

2. plassen ble, til manges forundring, vunnet av Andreas i sin nye Audi A4 TDI 3. plass ble undertegnede

 

FWD klassen ble vunnet av Yngve Storebø, med en Golf 1,8 GTI, på 2. plass kom Jarle Berglund, på 3. Espen Wollersen begge med Golf.

 

I utstillingsklassen gikk premier blandt andre til Kenneth fra Sogn med sin umiskjennelige TT, Hans Petter fra Stavanger med Audi S2 cab. og Tore Kirketeig fra Haugesund med sin nye Golf Country. Enda var det flere som var heldige og fikk med seg premie hjem.... Juriens pris gikk til Tarjei Forbakken med sin svarte Golf Ralley.

 

Vil takke alle for flott innsats - vi sees!

__________________

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.