#26 Skrevet August 22, 2005 Vil takke for et kjempeartig treff!! Det var mitt første treff og første gang på bane så dette skal jeg være med på flere ganger!! Fikk tilogmed pris! Synes det gikk veldig bra med flere biler under frikjøringen. Slapp å stå i kø så lenge. Skal legge ut noen bilder fra grillingen på lørdagskvelden senere i kveld. Tok ikke noen bilder på søndagen, men håper noen andre kan legge ut sine. Takker igjen for et meget vellykket treff! Ørjan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 22, 2005 Hei Ørjan! Ta og legg ut bildene dine her da. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=32791 TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 22, 2005 Skal jeg legge ut alle?? Var en del av deg TThomaz som var litt på kanten.... Ørjan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 22, 2005 Var gøy i går Ørjan.. Utrolig kult å kjøre på bane. Gleder meg til neste gang, Bare fyr ut bilbilder du.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 27, 2005 Kommer de noen tider fra treffet snart eller??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 27, 2005 Disse er det Jan S som sitter på så vi håper dem er på nett om ikke alt for lenge. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 27, 2005 Får mase litt på Jan du da, han kan ikke vere like treg her som på banen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet August 27, 2005 : haha :: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet August 29, 2005 Får mase litt på Jan du da, han kan ikke vere like treg her som på banen Kjørte raskere en deg Listen følger, men husk at mange som er på listen, kjørte for første gang ! Og mange kjørte bare for å få en tid ! For ikke å glemme de som ikke kjørte når tidtakkingen startet, på grunn av varme bremser, lite bensin eller andre grunner FWD listen. YNGVE STOREBØ GOLF 1 1.8 GTI 55,01 JARLE BERGLUND GOLF 1 55,86 ESPEN WOLLERSEN GOLF GTI 56,07 STIG SAMUELSEN POLO 1.3 56,49 ESPEN WILHEMSEN GOLF 2 GTI 57,95 ØRJAN JAKOBSEN PASSAT TDI 1,9 58,09 LAUKELAND ODNE GOLF GTI 58,45 STIAN JOHANNSEN GOLF G60 58,57 THOMAS FAUSKANGER VW POLO 1.3 59,56 HANS PETTER Audi S2 CAB 60,03 CHRISTIAN SKJERVEN PASSAT 1.8T 60,2 ØYSTEIN TYSSØY PASSAT 1.8T 61,71 ESPEN ANDERSEN PASSAT 1.8T 62,16 4x4 listen BØRGE OLSEN A4 1,8TQ 52,39 ANDREAS SKOTNER A4 1,9TDI 53,97 JAN SAGSTAD A4 1,8TQ 54,57 JAN TUSSØY S4 2,7TQ 54,9 ØRJAN STOREBØ GOLF RALLY 54,98 ESPEN BRUÅS AUDI S3 55,33 GRUNDE BIRKELAND S3 56,49 TARJEI FORBAKKEN GOLF RALLY 56,55 STÅLE BREIVIK AUDI 2.2T 57,04 Børge Bernes a8 58,82 KRISTER BJÅNES S6 59,62 KIM FRØYSTEIN A4 59,78 TORE KIRKETEIG GOLF COUNTRY 62,38 KRISTIAN BERGA S4 62,44 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet August 29, 2005 hmm, dårlig tegn å ikke være med på listen. Tok det litt forsiktig men trodde ikke det var så gale. FILMSNUTT HER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet August 29, 2005 hmm, dårlig tegn å ikke være med på listen.Tok det litt forsiktig men trodde ikke det var så gale. FILMSNUTT HER Var ikke menigen å glemme deg, du kom hakket bak KIM FRØYSTEIN A4 59,78 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet August 29, 2005 Så heller ikke den SUPER raske Country'n min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet August 30, 2005 Så heller ikke den SUPER raske Country'n min Okey, listen er oppdatert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet September 2, 2005 Ja ja, Jan, det var siste gang du var raskere enn meg Nå når det nye understellet er på plass må du nok finne deg i å ligge bak Bare synd jeg ikke har klart å få rotet meg til å få det på før nå........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet September 5, 2005 Ja ja, Jan, det var siste gang du var raskere enn meg Nå når det nye understellet er på plass må du nok finne deg i å ligge bak Bare synd jeg ikke har klart å få rotet meg til å få det på før nå........ Jeg er klar, og det gjelder både StreetLegal og banekjøring. Har kanskje også noen nye mod. til neste sesong 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet September 23, 2005 Ja ja, Jan, det var siste gang du var raskere enn meg Nå når det nye understellet er på plass må du nok finne deg i å ligge bak Bare synd jeg ikke har klart å få rotet meg til å få det på før nå........ Er jo fint Jan kan være raskere enn noen da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet September 23, 2005 Ble veldig overrasket over tidene du satt med dieseldyret.... Imponerende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet September 25, 2005 Jeg er klar, og det gjelder både StreetLegal og banekjøring.Har kanskje også noen nye mod. til neste sesong Hvor er det jeg kan finne noen bilder fra treffet. Er det lagt ut noe på nettet??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet September 26, 2005 Her har du bildene Thomas INNJOY! http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=32860 TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...