#1 Skrevet August 12, 2005 Hallo kjære vw og audi eiere. Dere er herved invitert til Drammens største Street-Meet. MidnightClub vil samle flere innen gatebil miljøet og inviterer derfor til Street-Meet. 11 September kl. 16.00. på CC senteret i Drammen (v/ Jet bensinstasjon) Premiering av de "feteste" bilene ca kl. 20.00. Kommer dere eller? Flere andre klubber kommer!!! Velkommen skal dere være. web: http://www.midnightclub.no mail: kontakt@midnightclub.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 13, 2005 MaxPower kommer på StreetMeet Bilbladet Max Power kommer på StreetMeet for å lage en repotasje. Er du heldig, så blir bilen din avbildet til bladet. Vask bilen grundig.....og kom for ha en fin dag. Velkommen alle sammen! http://www.midnightclub.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 14, 2005 Oi...her var det ikke mye respons. Ingen som er klare for StreetMeet i Drammen eller? Litt ekstra blir det denne gangen, med Stereo fra Hi-Fi klubben og noen stands. Premieringen av noen av de fineste bilene vil være ca kl 20.00. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 7, 2005 Oi...her var det ikke mye respons. Ingen som er klare for StreetMeet i Drammen eller? Litt ekstra blir det denne gangen, med Stereo fra Hi-Fi klubben og noen stands. Premieringen av noen av de fineste bilene vil være ca kl 20.00. Jeg kommer!!! skal få med meg folk fra horten så kommer sikkert en 10-20 biler herifra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 7, 2005 Så fint, ser frem til å få inn noen flere vw og audi enn sist ja. Av 50 biler var det 3 audier....er det akseptabelt!!! Denne gang ser det ut til at vi nærmer oss 200 eller flere biler totalt...hvor mange vw og Audi? Jeg er selv en trofast Audi eier Vi sees Glenn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 7, 2005 Så fint, ser frem til å få inn noen flere vw og audi enn sist ja.Av 50 biler var det 3 audier....er det akseptabelt!!! Denne gang ser det ut til at vi nærmer oss 200 eller flere biler totalt...hvor mange vw og Audi? Jeg er selv en trofast Audi eier Vi sees Glenn Mye tullinger i Horten, så er vel bare meg omtrent som har Audi resten har røtne BMW'er og skranglete japcrap 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 8, 2005 Mye tullinger i Horten, så er vel bare meg omtrent som har Audi resten har røtne BMW'er og skranglete japcrap Uansett hvilken bil du og dine venner kjører, så er dere velkommen :-) Det blir nok mulig for dere å stå samlet om dere vil det. Hvis ikke, så følger dere rekkene med tilhørende bilmerke... Dere vil bli henvist plass av vaktene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 9, 2005 Gratis inngang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 10, 2005 Gratis inngang? Ja det er gratis inngang. Vi selger også pølser og brus i teltet! Glenn MidnightClub 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 10, 2005 Jeg kommer, enten i Golf GTi eller i en Volvo 240! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 11, 2005 Kommer jeg og. Nå skal Golfen vaskes for første gang siden treffet i Schafflund... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 11, 2005 kommer med 3 biler fra jessheim. Golf 4 , A4 tq , s3. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 11, 2005 Vi med VAG har tenkt å møtes i 15.30-tiden på fjordparken, slik at det er nevnt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 11, 2005 Vurderer sterkt å komme jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 11, 2005 gjør det! jo flere med vw-audi, jo bedre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 11, 2005 Blir det noe liv litt utover kvelden? Er nok ikke der oppe før sånn 18 tiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 11, 2005 Det er helt fullt med biler der!!! Må vel være flere hundre biler der nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 12, 2005 Takk til alle som kom på StreetMeet i Drammen. Ogtakk til de som hjalp til denne gang! Vi var mellom 700 og 800 biler.....over all forventing !!! Takker også for tilbakemeldingene i fra dere, for det har vært mye jobb og slit for å få dette til for dere. Vi gjør alltid det vi kan for at dere skal få en fin dag, og som dere vil huske oss for. De som ikke fikk med seg vaske showet få komme neste gang, for vi har tre flotte jenter som er med oss på treffene i fremtiden for å gjøre sin del av jobben yummy Takk igjen...vi sees Glenn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 12, 2005 Hadde planer om å komme, men en kødd dukka ikke opp på vakt så jeg måtte ta vakta hans og. Så sleng ut bilder! Gjerne av vaskeshowet og!(hvis moderatorene godtar det da?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 12, 2005 Var kjempe flott, kom litt sent jeg da men ble da bra med liv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 12, 2005 Synes det var litt lite VAG der, men ellers fint:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 12, 2005 Det var da helt greit med VAG da... bilder ligger her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=308203#post308203 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...