#1 Skrevet August 12, 2005 Hver dag når det er kaldt eller fuktig på morran, så blinker alle lysa i coupen og i instrumentpanelet + at indtrumentene slår seg av og på i takt med blinkinga. Det gir seg når bilen blir varm (gradvis). Det er en A6 2001mod. 1.8tq avant. Noen som har noen formeninger?? Takker på forhånd. Lars Henrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 14, 2005 Ingen som vet noe om dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 20, 2005 Har fortsatt samme problem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 20, 2005 Har du hørt med et vw/audi verksted da.. ? Høres jo ut som et rart problem det der med tanke på et det kommer når det er kaldt/fuktig. Hadde det ikke vært for det så ville jeg jo ha trudd at det kunne være en dårlig kontakt et sted, men lite sannsynlig her kansje.. Kansje du kan prøve å bytte sikring?? Kanskje det går ann å sjekke dette med et diagnoseverktøy, visst du kjenner noen som har det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 20, 2005 Bilen har vært inne hos møller, men de viste ikke hva det kom av. trudde man måtte skifte ut hele panelet. mulig det ikke kommer av av fukt og kulde direkte, men er hissigere da i hvert fall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 20, 2005 Vet du om alt dette er på samme kurs? Prøv å bytt sikringen, og se om det er noe forskjell da.. Er nok ikke sikkert at det bare er det, men er jo verdt å prøve.. Det du også kan gjøre er å prøve å måle hvor den spenningskutten kommer ifra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 20, 2005 Ja, kan prøve å sjekke sikringer, mulig det kan være et relee også? det er ikke min bil så jeg vet ikke helt hvor div ting er, men får nok til noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 20, 2005 Kan være det oxo ja, men du får ha lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...