#1 Skrevet August 12, 2005 Åssen smøring skal jeg bruke i Forge resirkventilen? Fett/olje? Merke er best? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 13, 2005 Ingen som vet hva jeg burde bruke? Vanlig fett etc?? SKAL ta den av nå snart.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 13, 2005 jeg har brukt vannlif fett i min forge ventil. den er åpen. men samme prinsip på inn maten funker greit vertfal med vannlig fett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 13, 2005 jeg har brukt vannlif fett i min forge ventil. den er åpen. men samme prinsip på inn maten funker greit vertfal med vannlig fett. Ok,leste at man burde bruke ett fett som tålte høy temp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 13, 2005 Ok,leste at man burde bruke ett fett som tålte høy temp? oki. Tok bare noe jeg fant jeg på verkstedet. er vel ca 1,5 måned siden jeg smurte den. ikke hatt noen problemer ennå vertfal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 13, 2005 Ok.prøver det jeg.Takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...