#1 Skrevet August 12, 2005 er det noen i valdres området som driver med eller kan å støpe glassfiber ? skulle tatt avstøpning av noen greier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 15, 2005 er det noen i valdres området som driver med eller kan å støpe glassfiber ? skulle tatt avstøpning av noen greier Hvorfor i Valdres området?? Har en i Nord Trøndelag som gjør det. Usikker på pris o.l. Har fått tatt avstøpning av RS4-kittet der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 15, 2005 grunnen til å få det gjort i valdres, er pga at det jeg ønsker avstøpning av er akkurat i valdres 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 15, 2005 Da forstår seg.... E vel greitt da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 15, 2005 er han mye flink han du vet av røsegg?? skal ha breie hjulbuer bak som må cøståmm lages 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 15, 2005 Flink, tja... synes det selv hvertfall... han har laget avstøping på en del styling som står på bl.a noen Volvo 240 her i Steinkjer... Bl.a den grønne tror jeg... Sett den?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 15, 2005 nix.. men skaff meg noen bilder på msn.. så får vi se hva det blir til.. må få igang bilen også om jeg skal på noe lokaltreff i høst/vinter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...