Vestfold: Hvem skal til Agder 27.Aug?

Anbefalte innlegg

Jeg har snakket med BE (og AB) og Kim Corr -A (smart!) som lurer på å dra nedover.

Jeg har egentlig store planer om dette, men begynner å lure litt på om jeg rekker å bli ferdig med bilen pga tror jeg da får bilen fra Møller midt i skolestarten så om jeg får den ferdig til avreise vet jeg ikke ennå,men regner med det foreløpig. Gidder ikke å dra ned med en bil full av shit og ikke ferdig montert sammen...alt avhenger av hvor mye som må gjøres og hvor lang tid ting tar.

 

Men, flere som har tenkt seg nedover fra Vestfold? Regner med en samkjøring med folket fra Oslo,Telemark osv, men lurer litt på å være sær og ikke gidde det også, pga blir alltid grisekjøring av det, men vi får se....(ingen vits å gi meg pepper for den uttalelsen der)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke det passer denne helga, regner med å ta en tur på hytta.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom igjen nåda, her må det purres....

 

Håper på god oppslutning fra dere asså;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært knall, særlig siden vi ikke har vært på noe annet treff i sommer!

Må bearbeide baben litt, så vi får se..

Er det mulig å melde seg på litt 'sent' i prosessen? er nemlig arbeidsledig, så jeg må være 'litt' tilgjengelig i tilfelle det dukker opp noe!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke noe offisiell påmelding. Alle som har lyst får komme, selv om de bestemmer seg Lørdags morra :D

 

Thomas: Om du ikke få ferdig bilen, så kan du jo slenge deg i en bil med noen andre.

 

Alle er hjertelig velkommne på solkysten. Som sagt før; Lars Inge har bestillt sol og fått ordebekreftelse på det :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og Bjørn Erik kommer selvfølgelig;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer!! satt av den datoen til det nå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm..mulig jeg må være kjip (igjen) men har nå snudd i bilopplegget mitt og utsatt det hele til slutten av månden pga har bestilt "turboskjerm" fra JOM og har deala med Møller Sandefjord som "retter"(i forsikrings papirene) skjermen for meg da de fakstisk demont og mont skjerm istede+ fikser en annen bulk i motsatt skjerm som jeg får lakka billig siden lakkereren allerede er igang...så her vil det gå litt GRUNKER så mulig jeg sitter hjemme å lurer den 27...Dvs at jeg faktisk må demont fronten den dagen ved nærmere ettertanke.

Så er jeg nå pokka nødt til å ta frontruta også rett etter lakking pga i helga når bilen har stått helt stille har stekken fra rosa i ruta blitt 10cm lengre...men vi ser når 27 nærmer seg, men i utgangspunktet så feiger jeg igjen.

Men Kim..heng deg på Telemark eller noen andre som skal forbi...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.