#1 Skrevet Juni 10, 2005 Enkel eller dobbel kjede ? Har en bekjent som har en med enkel kjede liggende til salgs. Er ikke sikker på pris men kan sjekke. Tlf 95 90 30 17 Ørjan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 11, 2005 Enkel eller dobbel kjede ? Har en bekjent som har en med enkel kjede liggende til salgs. Er ikke sikker på pris men kan sjekke. Tlf 95 90 30 17 Ørjan Skjønte ikke helt det kjede? Alle VR6 har dobbel øvre kjede. Men du mener kanskje 12V eller 24V? PS! det er en VR6 på autodb som har rullet. Står til 17 lapper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 11, 2005 Er du helt sikker på at alle har dobbel kjede !? Ørjan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 11, 2005 Såvidt jeg vet er alle kam-kjedene dobble, mens det nedre kjedet fra veiv og til mellomdrev er enkelt. Grunnen til at det er dobbelt til kam'ne er pga det er vesentlig større krefter der. Dette iflg bently'n min. Men jeg kan ikke si hva det er på 24V'ne... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 12, 2005 Det må være noen 12v`ere med enkelt kjede. For det er et MAJOR tema på vwvortex forumet for 12v motorer Tidlig AAA i USA kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 12, 2005 Da er det nok tilfellet at d er noe forskjeller ut og går. mine,: AAA fra 92, en AAA fra 94 og en ABV fra 93. Alle med dobbel kam kjede. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...