hvor selger dem add on kameifangere til type 89?

Anbefalte innlegg

trenger en ny frontfanger av denne typen. uten lys. :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en slik du tenker på.. (Denne er ikke for salg).

Kamei.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp den er det!

trenger en slik en.. gamle er vrak :o

edit: den til hermann altså =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan nesten glemme det, finner du skal jeg ha en beregnet til 90 fanger med lys..

Jeg har vært i kontakt med de fleste som kan skaffe Kamei, men ingen har denne. Fabrikken lager ikke disse delene lenger heller. Møller har de i delelisten sin, både front, side og bakfanger var ekstra utstyr til disse. Sjekket med Møller og det lå rundt 7 høvdinger per del???????? Glemte å spørre om de kunne skaffe pga prisen : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var sykt dyrt. Er billigere å kjøpe er Rieger EVO1 frontfanger da (eller DE-Ice).

Du kan nesten glemme det, finner du skal jeg ha en beregnet til 90 fanger med lys..

Jeg har vært i kontakt med de fleste som kan skaffe Kamei, men ingen har denne. Fabrikken lager ikke disse delene lenger heller. Møller har de i delelisten sin, både front, side og bakfanger var ekstra utstyr til disse. Sjekket med Møller og det lå rundt 7 høvdinger per del???????? Glemte å spørre om de kunne skaffe pga prisen : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp.... Men sånn er det med "original" deler.. Har et Audi blad fra typ89 tiden med et stort bilde av en fullrigga Kamei Audi 80.. Det var drømmebilen min det :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bah. kjipt om den ikke kan skaffes lenger :(

vet dere om noen webshoper som selger styling til type 89 da? foruten nbs

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.