#1 Skrevet August 14, 2005 Noen i telemark som kan dra å titte på en K70 for meg?? Greit å vite sånn nogelunde hvordan bilen er før jeg evnt. kjøper den. Syns det blir for langt for en bom tur. Er det noen som kan ta en titt, og evnt ta noen bilder?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 14, 2005 hvor i telemark er dette hen da? ganske stort fylke serru:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 14, 2005 hvor i telemark er dette hen da? ganske stort fylke serru:) Sauland heter det vist. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 14, 2005 det er et godt stykke unna meg ivertfall men det burdte jo være noen i lokallaget som bor nærmere:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 14, 2005 Et stykke utenfor Kongsberg om jeg skal tro på http://www.gulesider. Dvs en drøy time fra jobben.. Når skulle du ha sett på denne bilen da? Fortere en fy? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...