#1 Skrevet August 14, 2005 Ta og legg ut bilder fra treffet i dag her så vi som ikke kunne komme får se litt fra hva som skjedde der:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 14, 2005 Heldige med været hvertfall! her kommer NOEN av dem jeg tok: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 14, 2005 noen til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 14, 2005 flere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 14, 2005 more.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 14, 2005 mye fint ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 14, 2005 Nesten bare ævdi jo.... Hvor er disse gode gamle einserene osv? Flere en en Jetta vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 14, 2005 Dette var et morsomt treff. Men jeg syns det var litt lite kjøring på banen. Håper det er noen som har filmet litt å får lagt det ut her Mye ros til de som arrangerte dette treffet Bånn gass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 14, 2005 Ja, bra treff! Noen som har bilder av bilen min, kanskje film også ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 14, 2005 Et par av mine bilder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 14, 2005 Et par til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 14, 2005 Og til slutt et par av x-golfen min som virkelig fikk kjørt seg idag. Savner den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 14, 2005 Hjemme akkurat .. Hadde med kameraet men ble dårlig med bilder... Audi'en til Geir Tony var favoritten min blandt de litt eldre audiene.. Rimelig bra gikk den også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 14, 2005 Slenger inn noen av bildene jeg tok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 14, 2005 Noen til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 14, 2005 Noen av blå A3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 14, 2005 Inge sin A4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 14, 2005 Resten av bildene ligger her http://foto.vg.no/show_album.php?aid=825249 i noe redusert kvalitet. Send en e-mail eller pm om det er noen bilder som en ønsker i full størrelse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 14, 2005 Dette var et morsomt treff. Men jeg syns det var litt lite kjøring på banen. Håper det er noen som har filmet litt å får lagt det ut her Mye ros til de som arrangerte dette treffet Bånn gass prøvde å gjøre alt jeg kunne med det med kjøringa jeg, rød golf 2 med 14" hjul! men er ikke lett med orginal 239mm skiver forann u/ventilasjon og tromler bak! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 14, 2005 Morro var det uansett. Ble en del runder på meg å. Syns denna banen var bedre å kjøre på enn på Skogen. Litt synd servopumpa mi sa takk for seg ellers hadde det blitt flere runder på meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 14, 2005 Ja, bra treff! Noen som har bilder av bilen min, kanskje film også ? Har film hvor bilen din er med ja. Du var mye på banen og kjørte, hvis det var du som kjørte hver gang. Så, jeg ble ikke imponert over gass-pådraget ditt INNE på utstillingsomerådet når vi holdt på å slutte av for dagen. Slutt på moralpreken og over til bilder... Her er vi på Statoil Furuset hvor vi møtes for avgang mot Våler: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 14, 2005 Her er vi på tur mot Shell på Skedsmokorset... og fremme: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 14, 2005 Her er vi fremme på Myklegård. Og hvilken velkomst vi fikk der sto dem og filmet og hilste oss velkommen i krysset på hovedveien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 14, 2005 Her er vi fremme på Myklegård. Og hvilken velkomst vi fikk der sto dem og filmet og hilste oss velkommen i krysset på hovedveien. Men hvor er filmen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 14, 2005 Da var kolonnen fremme på Vålerbanen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...