#26 Skrevet August 14, 2005 Slenger inn noen av bildene jeg tok Er det noen som kjenner til den møkeste Touranen på bildet. De baklampene som er på den - er dette noe "hjemme" sotet eller i såfall hvor har disse blitt kjøpt.Var kuule å se på og hadde absolutt kledd bilen min som er mørke rød. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 14, 2005 Mange "gærne" folk på plass, krever sikkerheten skjerpet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 14, 2005 Er det noen som kjenner til den møkeste Touranen på bildet.De baklampene som er på den - er dette noe "hjemme" sotet eller i såfall hvor har disse blitt kjøpt.Var kuule å se på og hadde absolutt kledd bilen min som er mørke rød. Skulle ikke være møkeste,men mørkeste.Var enn aldri så liten trykkleif der ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 14, 2005 Er det noen som kjenner til den møkeste Touranen på bildet.De baklampene som er på den - er dette noe "hjemme" sotet eller i såfall hvor har disse blitt kjøpt.Var kuule å se på og hadde absolutt kledd bilen min som er mørke rød. Du mener den som står på siden av "høydehuset"? Det er Ørjan sin (som la inn de første bilene i denne tråden). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 14, 2005 Litt detaljer: Merk, olje-peilepinn-håndtaket , Audi-ringene. Playstation 2 maskinen bygget i fotbrønnen på passasjér siden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 14, 2005 Audi A2(RS) 1.4TDi(??) med, var det 19 toms, A8 felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 14, 2005 Har film hvor bilen din er med ja. Du var mye på banen og kjørte, hvis det var du som kjørte hver gang. Så, jeg ble ikke imponert over gass-pådraget ditt INNE på utstillingsomerådet når vi holdt på å slutte av for dagen. Slutt på moralpreken og over til bilder... : Legger du ut film også eller? Nei, til gass pådraget!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet August 14, 2005 Mine bilder: http://vagner.jeje.je/bilder/view_album.php?set_albumName=album47 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet August 14, 2005 Og dette sto det på bakluka til fyrn som absolutt skulle forbi kolonnen vår ett stykke før ankomst Vålerbanen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet August 14, 2005 Legger du ut film også eller? Nei, til gass pådraget!! Sorry, anngående å legge ut film. Må nok vente til jeg kommer hjem til Tromsø og min stasjonære PC. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet August 14, 2005 fant et bilde av bilen min å jo det var litt moro siden jeg ikke fikk tatt noen selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet August 14, 2005 Ja, fikk da tatt litt bilder jeg også og masse filmklipp, som jeg kommer til å legge ut link til når dem en dag har blitt lasta opp til hjemmesiden min, heh, tar bare litt tid med denne forbanna crappy linja mi.. Men ja, her er litt in car action, først har man da føreren av Moderskipet og nestemann er jo en gal trønder som jeg gikk på ungdomsskolen med og tilfeldigvis traff på her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet August 14, 2005 Første bildet her så er da Kenneth klar for take-off med Moderskipet, igjen... heh Og det andre bildet er inni den stakkars Golfen til Kenneth og noe der borte som forsvinner... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet August 14, 2005 Det var ikke alle som forsvant! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet August 14, 2005 Denne saken gikk jo svært bra, kanskje litt fort i svingene noen ganger, hadde vært gøy å fått med den utforkjøringen rett frem i svingen Neida, kanskje likegreit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet August 14, 2005 Da vi dro, så var det selvfølgelig slutt på denne messa i Elverum, eller hva det nå var, så trafikken stod temmelig stille, kunne jo ha sett ut som en heftig kolonne, men neeeei da, bare møkkahuer, nesten, heh.. så vi bestemte oss å snu på Esso i Elverum og kjøre om Kongsvinger, liten omvei, men bedre å enn å stå i kø.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet August 14, 2005 Man lærte seg hvordan det er å miste bremsene i 140 i dag iallefall ' 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet August 14, 2005 Ja, bra treff! Noen som har bilder av bilen min, kanskje film også ? Du med varme bremser? Du er i mjøsalokallag ja Ta deg en tur på lokalagstreff en dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet August 14, 2005 Et par av mine bilder... Bilen min er bak der på bildet av geir tony sin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet August 14, 2005 Da var mine bilder på nett også. Ca 80 stykker. Hele galleriet ligger på Carplanet Noen smakebiter: Ble litt lenge å vente i kø for å komme inn for enkelte.. Banekjøring har jeg litt av også Bare å sende mail eller PM om noen ønsker bedre oppløsning på noen bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet August 15, 2005 Bare 1 fattig bildet av Sharken som var masse utpå banen? Hmmmm. De av dere som kjørte etter meg på bannen og som det ble litt "race" med kan kanskje glede dere til klubbvideoen neste år. Kan tenkes dere er med på den da jeg filmet bakover med mitt eget bulletkamera for Thomas (han som lager klubbvideoen) som stilte med kamera. Jeg filmet også forover med mitt eget kamera så for de som hadde meg oppi rompa og enten ble forbikjørt eller kjørte ifra meg kan også glede seg. Det blir også levert inn til Thomas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet August 15, 2005 Om det var du som kjørte den svarte 90'n med kamera på taket, så har jeg en del klipp av deg, også noen bilder, men gode bilder ble det ikke, heh.. Nå har jeg lastet opp alle de ufattelig store klippene her: http://flugedesign.com/vaaler14august/ Enjoy! P.S Det er noe stygt språk fra en viss trønder i en S4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet August 15, 2005 En blå corrado med no Keskinfelger var en av de bedre i VW klassen..er det noen som har bilde av denne?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet August 15, 2005 En blå corrado med no Keskinfelger var en av de bedre i VW klassen..er det noen som har bilde av denne?? Jada 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet August 15, 2005 Om det var du som kjørte den svarte 90'n med kamera på taket, Det er Sharken min ja. Så jo ikke ut som det gikk så gæli det der da. Med helt orginal bil bortsett fra senk og felg hadde jeg en pers. på 1.19 rundt Vålerbanen. Kjørte på slutten jevne 1.19 og 1.20 runder så jeg er fornøyd. Edit: Trønderbarten kjørt vel en UrS6 og ikke en UrS4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...