Bilder fra Våler 14 august kan legges her

Anbefalte innlegg

likte de bildene jeg i vært fall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble litt lenge å vente i kø for å komme inn for enkelte..

vaaler3.JPG

 

QUOTE]

Må man så må man : rock :

Og ja jeg måtte : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må vel være flere som har bilder og filmer??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må vel være flere som har bilder og filmer??

Har masse jeg men har ikke peiling på hvordan jeg får lagt det ut! Har ca 30 min med film av biler banekjøring etc!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har masse jeg men har ikke peiling på hvordan jeg får lagt det ut! Har ca 30 min med film av biler banekjøring etc!

 

Har du mulighet til å føre over noe av deet til meg på FTP. så kan jeg legge ut jeg :) Send meg en PM så får du inlogging og tilgang : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin avatar du har fått deg da : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin avatar du har fått deg da : smil :

 

Jepp : rock : Takk for bra bilde :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du mulighet til å føre over noe av deet til meg på FTP. så kan jeg legge ut jeg :) Send meg en PM så får du inlogging og tilgang : vinke :

Har det på videokamera men vet ikke hvordan jeg får det over på hidden engang! Sorry til alle som blir oppgitte nå men hidden er langt fra min sterke side! Skal få noen til å hjelpe meg en dag! Så før eller siden dukker det vel opp:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

som sagdt noe filmer på hjemme sia mi

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og til slutt et par av x-golfen min som virkelig fikk kjørt seg idag. Savner den :(

 

 

Du er ikke den eneste som savner den....:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har det på videokamera men vet ikke hvordan jeg får det over på hidden engang! Sorry til alle som blir oppgitte nå men hidden er langt fra min sterke side! Skal få noen til å hjelpe meg en dag! Så før eller siden dukker det vel opp:)

 

Jeg jobber med hiddensupport pr tlf til daglig, så tro meg klarer du å skrive her inne på forumet er du godt igang og kan "mye" om hidden iforhold til store deler av norgesbefolkning. Du kan om du vil bare postlegge kasetten i posten til meg så kan jeg få den redigert å lagt ut. :) Uansett, er det noe du lurer på så spør. Ingen spørsmål er for dumme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.