Anbefalte innlegg

noen som har vert borti att girkassen plutseli takker får seg uten noen form får ulyd å ikke unormal bruk,kom kjørende så skulle jeg legge inn femte giret å da så jeg att speedometret takket får seg å bilen sluttet å dra,da jeg stoppet bilen så startet jeg motoren å satta bilen i gir da "kveltes"motoren med en gang å det kom olje på bakken,ser ut får att diff huset er hull i, dette er en passat 1991 mod,med kasse fra en 1,8 forgassermotor å motor er en 2,0E,noen som ha vert borti dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt at dette har skjedd før ja, uten forvarsel som ulyder. Det er "ringen" i differensialen som kun er naglet til navet, da naglene ryker skjer det som du har beskrevet nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki,takker,er det noen måte å sjekke dette på en ny kasse da??om de er iorden?å hva er det som kan ha forårsaket dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.