#1 Skrevet August 14, 2005 noen som har vert borti att girkassen plutseli takker får seg uten noen form får ulyd å ikke unormal bruk,kom kjørende så skulle jeg legge inn femte giret å da så jeg att speedometret takket får seg å bilen sluttet å dra,da jeg stoppet bilen så startet jeg motoren å satta bilen i gir da "kveltes"motoren med en gang å det kom olje på bakken,ser ut får att diff huset er hull i, dette er en passat 1991 mod,med kasse fra en 1,8 forgassermotor å motor er en 2,0E,noen som ha vert borti dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 14, 2005 Har hørt at dette har skjedd før ja, uten forvarsel som ulyder. Det er "ringen" i differensialen som kun er naglet til navet, da naglene ryker skjer det som du har beskrevet nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 14, 2005 oki,takker,er det noen måte å sjekke dette på en ny kasse da??om de er iorden?å hva er det som kan ha forårsaket dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...