#1 Skrevet August 14, 2005 Audien min lugger når jeg krypekjører (bykjøring) rundt 10-20 km/t, må gire ned til første gir så jeg får 2500 omdreininger for at luggingen skal stoppe.... er en svak lugging og den oppstår bare med sakte kjøring... Har forøvrig hatt service på motor rundt juletider. Noen som har noen meninger om dette ?? takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 14, 2005 Vet feiljustert tenning kan forårsake lugging, men er ikke sikkert det er det som er problemet på din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 15, 2005 Har også hørt at effektanlegg kan ha noe med det å gjøre, men er ikke helt sikker da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 15, 2005 Temperatursensoren på kjølevannet, i bakkant av motoren kan også forårsake litt rare symptomer som dette. En kollega byttet denne og fikk has på litt ujevn gange. Er visst en rimelig vanlig feil. Tror kontakta var blå eller gul. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 11, 2008 Låner denne tråden litt:) Har samme feil som trådstarter beskriver på min bil, er en A4 1.8T som er mappet av Es-tuning. Nøkker ved krypekjøring, når jeg slipper gassen, bare når gassen slippes. Hva kan dette være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...