#1 Skrevet August 14, 2005 Hvordan ble resultatene i utstillinga da?? Dro hjem før slutt jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 14, 2005 Om jeg husker så lenge kan jeg jo ta vw-klassen.. *Blå golf 3, R32 interiør ++ Morten *Blå corrado, MYE valset, keskin-felger ++ *Svart golf 4, svarte felger ++ *Blå Jetta VR6 ++ *Mørkblå golf cab, lyst skinninteriør strøken ++ Kopperud Motorrom: *Svart golf 4 3 dørs 1.8t div oettinger rieger atp-felger ++ Jarle Stubberud Stereo: *Rød golf 4 Marius Resvold Noen jeg husker fra audi-klassen i farta... *Kamelon A3,luft + masse Lars Frang Riise *Audi urquattro 90 Geir tony strand *Grå Audi A4 inge opland *Svart A4, ATP-felger lav++ *Gullik-A3'en?? Om noe ikke stemmer er det sikkert noen som vet det bedre enn meg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 14, 2005 Hallo ! Kanskje der klarer å få ned navnene på eierne neste gang ? Det krever litt sekretariat-funksjoner FØR premieutdelingen (lapper på vinnerbilene ?) og under premieutdelingen der navn kan noteres. Litt synd også at 2 av 10 klarte å kjøre hjem fra vinnerbil-presentasjonen. Slapp av, dette er mer ment som et forbedringspunkt til neste gang. Jeg tør nesten ikke tenke på hvor mange ganger vi har "glemt" denne delen av arrangementene våre. Men, resultater her og i Treffpunkt kommer ikke av seg selv. Noen MÅ gjøre jobben, så er det bare. Hilsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 14, 2005 stereo *Rød golf 4 tidl Trond wiggo Grøvdal sin. hehe.. måtte le når jeg leste den "forklaringa" Var nesten så jeg trodde jeg hadde fått premie nå... Marius Resvold heter han som har den nå, tror forresten den er tilsalgs igjen om noen er interresert i den! Løp og kjøp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 14, 2005 hehe.. måtte le når jeg leste den "forklaringa" Var nesten så jeg trodde jeg hadde fått premie nå... Marius Resvold heter han som har den nå, tror forresten den er tilsalgs igjen om noen er interresert i den! Løp og kjøp! Tror den ble solgt i går ratt og hentet til uka om jeg ikke missforsto han i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 14, 2005 hørte nokka rykte ja.. men forstå det sånn at det ikkje va endelig.. sku visst sjå på den på onsdag om i har fått riktig info... (off-topic.. nydelig bil du har fått deg nå Heidi!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 15, 2005 Heisann. Først og fremst, gratulerer til alle vinnerne. Det var bra nivå på bilene til å være et "lokallagstreff". Som juryformann på dette treffet, hadde jeg nok å henge i med. Nytt for dette treffet, var at jeg hadde med meg 2 jenter i tillegg til 3 karer i juryen. Dette for å få litt andre synspunkter enn det vi gutta vanligvis legger merke til. Dette gikk over all forventning, og jeg var fullstendig enig i deres bedømming. Må ærlig innrømme at jeg var klar for å "overstyre" hvis vurderingsevnen deres skulle svikte, men de greide seg finfint. Stor takk til Kaja og Therese. Som alltid er det mange fler som burde fått pokaler, men denne gangen var det et tak på 5 beste vw og 5 beste audi. Noe som iofs. fungerer greit på mindre treff. Vi får bare håpe de som ikke vant tar det med godt mot, og "gnikker" litt ekstra før neste treff. Et forslag til avvikling på neste 2dagerstreff. I utlandet er det vanlig å ha bedømming av bilene på lørdag, og premieutdeling som siste post på programmet på søndagen. Dette er jo en fin mulighet for å "tvinge" folk til å møte opp begge dager, og få med seg absolutt alt som står på programmet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 15, 2005 (off-topic.. nydelig bil du har fått deg nå Heidi!) (mere offtopic...) Stiller meg bak denne her! Synd du ikke kom tidligere og stilte ut Heidi! tror det hadde blitt premie på deg. Bare du får den helt ferdig nå så blir det knall! (si fra om du trenger noe hjelp:)) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 15, 2005 Premier for Ferdighetskjøring gikk til kar med golf4 GTI og til meg selv:) PS! Tusen takk til Frank Waldal for Lån av Bil i noen runder;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 15, 2005 Premier for Ferdighetskjøring gikk til kar med golf4 GTI og til meg selv:) PS! Tusen takk til Frank Waldal for Lån av Bil i noen runder;) Bare hyggelig Luis:) Var artig å sitte på en runde med deg som sjåfør på den og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 15, 2005 Bare hyggelig Luis:) Var artig å sitte på en runde med deg som sjåfør på den og. men det er artig å høre:) har jo seff mye å lære jeg også men håper du fikk litt ny innputt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 15, 2005 men det er artig å høre:) har jo seff mye å lære jeg også men håper du fikk litt ny innputt:) Ja, det er klart.. Litt greit å se hvordan sporvalg du har i forhold til meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 15, 2005 hørte nokka rykte ja.. men forstå det sånn at det ikkje va endelig.. sku visst sjå på den på onsdag om i har fått riktig info... (off-topic.. nydelig bil du har fått deg nå Heidi!) ja, det var vel no sånn det var:) takk for det:) ikke helt fornøyd selv men..få gjort oppatt en GOD DEL ting så blir det vel bedre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 15, 2005 (mere offtopic...) Stiller meg bak denne her! Synd du ikke kom tidligere og stilte ut Heidi! tror det hadde blitt premie på deg. Bare du får den helt ferdig nå så blir det knall! (si fra om du trenger noe hjelp:)) jammen, naaj, fylla har skylda for det, kom meg ikke opp før da.. kan ikke ha sånne ting på søndag Er ikke så sikker på det m no premie, men.. var jo en del småfix jeg mangler som en god del kommenterte fikk jeg m meg..hehe. kan hende jeg skriker ut om det er noe jeg skal ha hjelp til vettu. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 15, 2005 Premier for Ferdighetskjøring gikk til kar med golf4 GTI og til meg selv:) Var det bare to som meldte seg på? Får bli med neste gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 15, 2005 Et forslag til avvikling på neste 2dagerstreff. I utlandet er det vanlig å ha bedømming av bilene på lørdag, og premieutdeling som siste post på programmet på søndagen. Dette er jo en fin mulighet for å "tvinge" folk til å møte opp begge dager, og få med seg absolutt alt som står på programmet. Det er et veldig godt forslag, vi snakket så vidt det var om det på treffet og det synes jeg også er noe vi burde starte med.Mye mere sosialt da det vil være mange folk der på lørdag kveld og det blir en skikkelig treff helg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 15, 2005 Var det bare to som meldte seg på? Får bli med neste gang! nei, det var vel 7-8 stk eller noe sånt. til sammen.. husker ikke helt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 15, 2005 men det jeg lurer på er hvem som vant cd-spiller'n? hvilket lodd? har mitt enda! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 15, 2005 men det jeg lurer på er hvem som vant cd-spiller'n?hvilket lodd? har mitt enda! det er det flere som lurer på. vi glemte det, rett og slett, så cd'n ble overført hovedstyre og det kommer til å komme en konkuranse i treffpunkt senere og da blir cd spilleren trukket da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 16, 2005 Noen som har rundetidene sine ? Min beste ble 16,35 noe jeg er greit fornøyd med siden jeg kjørte lånt bil.. (sort tt). Må si det var utrolig lærerikt og ha med en instruktør noe jeg anbefaler alle og prøve. Bare ved noen små justeringer på sporvalg fikk jeg 25kmt mere på langstrekket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 16, 2005 Noen som har rundetidene sine ? Min beste ble 16,35 noe jeg er greit fornøyd med siden jeg kjørte lånt bil.. (sort tt). Må si det var utrolig lærerikt og ha med en instruktør noe jeg anbefaler alle og prøve. Bare ved noen små justeringer på sporvalg fikk jeg 25kmt mere på langstrekket. Sto og sekunderte litt på sidelinja og mener å huske at jeg klokka inn den svarte TT'n til 15 høy! Men vet ikke om det var flere sjåfører på den bilen men til begge TT'ene! De kjørte bra begge to! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 16, 2005 det var den svarte ja. vi var to sjåfører. tiden min var målt av instruktøren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...