Fjernstyring av sentrallås.

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg en alarm til bilen. Her er det også mulighet til å bruke fjernkontrollen på sentrallåsen. 91 Passat med vakum/Luft

Etter mange timer med knoting har jeg gitt opp.

Klarer ikke å finne ut av hvor jeg skal koble 2 ussle ledninger.(En for åpne og en for å låse)

Er det noen her som har erfaring med fjernstyrt sentrallås montering.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjøpt meg en alarm til bilen. Her er det også mulighet til å bruke fjernkontrollen på sentrallåsen. 91 Passat med vakum/Luft

Etter mange timer med knoting har jeg gitt opp.

Klarer ikke å finne ut av hvor jeg skal koble 2 ussle ledninger.(En for åpne og en for å låse)

Er det noen her som har erfaring med fjernstyrt sentrallås montering.

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=31688

 

Søk å finn ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker.

Har søkt og vært innom denne linken tidligere, men ble ikke så klok av det.

Med litt nytt mot skal jeg hoppe i det igjen så får vi se. : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjøpt meg en alarm til bilen. Her er det også mulighet til å bruke fjernkontrollen på sentrallåsen. 91 Passat med vakum/Luft

Etter mange timer med knoting har jeg gitt opp.

Klarer ikke å finne ut av hvor jeg skal koble 2 ussle ledninger.(En for åpne og en for å låse)

Er det noen her som har erfaring med fjernstyrt sentrallås montering.

 

Har nå drevet å surra med denne fjernstyringen i flere dager, til ingen nytte.

Har kun en ledning som gir signal nok til enten å låse eller åpne. Burde det ikke være to. Det rareste av alt er at det er ledningen til blinklysene som funker.

Er litt usikker på hvilken av kontaktene på førerdøra jeg skal bruke, men har fått reaksjon på kontakten fra selve dørlåsen. Der er det 3 stk ledninger.Har blitt fortalt at koblingspunktet i døra har det.

Selve driveren har fire ledninger på kontakten.

Hadde håpet på at det var noen av medlemene her på forumet som kunne ha gitt meg en veiledning på hvor disse ledningene skal kobles, eventuelt hva som må gøres.: klø :

Legger ved tegning og bilder.

Takknemelig for all hjelp.

Å ja. jeg har søkt i alle trådene som har med sentrallås å gjøre.Sånn for å ha sakt det.

P1010244.JPG

skann.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var litt dårlig kvalitet på ledningsskjemaet, har du det i større og bedre format?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var litt dårlig kvalitet på ledningsskjemaet, har du det i større og bedre format?

 

Litt bedre nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får desverre ikke til å tyde teksten på skanninga, for uklart for meg, noen andre?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var dårlig den tegningen som fulgte med i esken også.

Kun en kopi.

Har nesten kommet i mål med alarmen og fjernbetjeningen. Mangler kun noen koblinger til dørene.

Takker i hverfall for responsen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer fælt på akkurat dette selv. har selv lagd en tråd, men ble ikke så mye klokere, fikk vite at de installerer dette for deg sammen med DEFa alarmer på godkjent sted..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan se etter rød/gul og sort/hvit ledning bak venstre sparkeplate.

eller kun en rød/gul.

 

Men det trenger ikke være to.

Har du kun ene er det bare å kappe den og lodde inn de to kablene du har til alarmen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer fælt på akkurat dette selv. har selv lagd en tråd, men ble ikke så mye klokere, fikk vite at de installerer dette for deg sammen med DEFa alarmer på godkjent sted..

 

Hei. Har montert dette selv. Fått litt info fra en kar i klubben som jobber på vw. Det henger litt på hva slags alarmboks man har.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var dårlig den tegningen som fulgte med i esken også.

Kun en kopi.

Har nesten kommet i mål med alarmen og fjernbetjeningen. Mangler kun noen koblinger til dørene.

Takker i hverfall for responsen.

 

 

Får du til å fakse da? Eller sende bildet i større oppløsning på epost. roy.antonsen(alfakrøll)ktv.no fax: 74822540

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du vil ha tegninga, så kan jeg sikkert fakse den til deg.

Alarmen og fjernstyringen til sentrallåsen er på plass og fungerer som det skal.

Takker for hjelpen jeg har fått. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, men da er jo alt såre vel :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.