#1 Skrevet August 14, 2005 etter montering av ny ic måtte jeg fjerne "haka" som står på innsiden av panseret og skal ned i et spor ved grillen. har denne mye betydning? vil ikke ha panseret i tryne i 100km/t (bilen er en type44) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 16, 2005 etter montering av ny ic måtte jeg fjerne "haka" som står på innsiden av panseret og skal ned i et spor ved grillen. har denne mye betydning?vil ikke ha panseret i tryne i 100km/t (bilen er en type44) Hvis panserlåsene skulle slippe taket (av en eller annen grunn), eller panseret ikke er gått skikkelig i lås, er dette siste skanse. Dvs du får panseret i frontruta og taket.. Er du uheldig så blåser det i fronten på han som kommer bak deg.. Er rimelig sikker på at den stormkroken er påbudt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 16, 2005 ja skal nok ordne et eller annet,ikke morro hvis det flyr avgårde nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 16, 2005 Og da du får ordna noe håper jeg du poster noen bilder da jeg kommer til å få samme problem;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...