#1 Skrevet August 14, 2005 Har på min S2 montert takvinge med bremselys... Etter dette vil ikke "brems licht" skukke i autocheck'en , slukker om jeg kobler fra bremselyset , men det er jo kjekt med et høyt bremselys da ??? Noen som har noen ide om hvordan jeg kan løse dette ? kjedelig å kjøre rundt med "brems licht" lysende hele tiden !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 15, 2005 Den kretsen sammenligner motstand på høyre og venstre side, så når du har koblet på det lyset på ene siden blir motstanden forskjellig og den slår ut. Det finnes to løsninger: 1. Bruke et bremselys med dioder istedetfor pærer. Dette trekker så lite strøm at den ikke slår ut på det. 2. Koble det ekstra bremselyset inn før pærekontroll-boksen. Den sitter på siden et sted i bagasjerommet, på type 44 og C4 Avant sitter den ihvertfall på venstre side i bagasjerommet bak trekket. En boks på størrelse med to fyrstikkesker med en stor plugg i hver ende.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...