#1 Skrevet August 15, 2005 Hvor finner jeg fargekoden på bilen min? Bilen er en A4 99mod.Eller finnes ikke den på bilen.MÅ jeg ringe Møller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 15, 2005 Er vel ett klistremerke med diverse på nede i reservehjulbrønnen på bilen din. Står f.eks LY7M der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 15, 2005 Samme klistrelapp finnes ofte også i serviceheftet Terje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 15, 2005 Ok,takker! Skal sjekke! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 15, 2005 Hvis bilen er solgt ny i Norge så ligger også fargekoden i hiddensystemet hos Møller, litt usikker på om de har infoen på bruktimporterte biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 15, 2005 Hvis bilen er solgt ny i Norge så ligger også fargekoden i hiddensystemet hos Møller, litt usikker på om de har infoen på bruktimporterte biler. Tror de kan finne fargekoden på chassis nummeret på bilen,import eller ikke.Systemet deres er litt "verdensomspennende" vet jeg da jeg fikk utskrift av tidligere servicer på bilen min som var tatt på merkeverksted i Tyskland. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 15, 2005 Fant fargekoden i Serviceheftet,min er solgt ny i Norge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 15, 2005 Den står også i hjulbrønnen på en slags sticker som sagt ovenfor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 15, 2005 Den står også i hjulbrønnen på en slags sticker som sagt ovenfor. Jepp,helt lik den som sitter i servieheftet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...