#1 Skrevet August 15, 2005 Noen som vet hvor man får kjøpt eksosbandasje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 15, 2005 det tror jeg du får tak i over alt.. Kanskje bortsett fra på bensinstasjoner da, ettersom de bare selger pølser sjekk rekvisitasjappene; mekonomen, thorsov, bilextra, tema osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 15, 2005 Noen som vet hvor man får kjøpt eksosbandasje? det spørsvel hva slags bandasje du tenker på... mener du rep. bandasje så fåes det overalt, til og med på de fleste bensinstasjoner, og hos rekvisitasjappene! hvis du er ute etter sånn varmebandasje til grenrøret f.eks. så ville jeg hørt med Kollevold Rallyimport, ellers så vet jeg at Unneberg Bil i tønsberg har humane priser på den ellers ganske så dyre bandasjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 15, 2005 Ja. Det er varme-"bandasje" jeg jeg tenker på. Ikke til rep. Takk for tips. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 15, 2005 Sverre Kahrs i oslo har dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...