Skjermbreddere til Golf 1? Hvor?

Anbefalte innlegg

For ca 10 uker siden bestilte jeg et sett med skjermbreddere hos Garviks Autospar,og det har ennå ikke kommet... : mad :: bh :

 

Sjekka litt rundt på Veng.no sine sider,men kunne finne bare Breddere bak...

Er sikker på at jeg så i katalogen at dem hadde fremme også...

 

Noen som vet om noen andre som selger disse?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merkelig at de ikke står hos veng på nettet. Men har du snakka med de?

 

Delenr er iallefall: 9520370 tror jeg

 

9520370.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For ca 10 uker siden bestilte jeg et sett med skjermbreddere hos Garviks Autospar,og det har ennå ikke kommet... : mad :: bh :

 

Autospar er helt elendige på leveringstid.. har venta fleire uker på noen senkeskåler, og en venn av meg har venta 2-3 mnd på noen lykter osv...

det må jeg si er dårlig service... :fy:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slike breddere kan du bestille hos din lokale Mekonom fra Klokkerholm. Jeg betalte rett over 500kr for mitt sett tidligere i år. De har litt grovere struktur enn de originale, men er tross alt penere enn falmede/steinsprutskadde 20 år gamle breddere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slike breddere kan du bestille hos din lokale Mekonom fra Klokkerholm. Jeg betalte rett over 500kr for mitt sett tidligere i år. De har litt grovere struktur enn de originale, men er tross alt penere enn falmede/steinsprutskadde 20 år gamle breddere.

Var hos mekonomen i Ålesund tidligere i dag,og de kunne heller ikke finne noe skjermbredder-sett hos Veng.. : klø :

Noen som vet hvor mye de koster hos Møller da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skrev KLOKKERHOLM. Mekonomen kjøper deler derfra også. Det komplette settet har nr 9520370. Bitene kan du se bilder av på http://www.klokkerholm.com. Velg "onlinekatalog" og "finn varen".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skrev KLOKKERHOLM. Mekonomen kjøper deler derfra også. Det komplette settet har nr 9520370. Bitene kan du se bilder av på http://www.klokkerholm.com. Velg "onlinekatalog" og "finn varen".

Aha!! : klø :

Da skal jeg bestille meg et sett derfra...Takk skal du ha : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De finnes på NBS også til 680 kr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha!! : klø :

Da skal jeg bestille meg et sett derfra...Takk skal du ha : rolleyes

 

Det er nemlig ikke alltid at de gidder å sjekke Klokkerholmkatalogen. De ser hos Veng, finner det ikke og sier "dessverre". Derfor lønner det seg å undersøke litt selv først (eller gjøre jobben for dem, om du ser sånn på det;)).

 

Nye breddere hever inntrykket av bilen mange hakk (selv om ingen breddere er penest). Gled deg til du har dem på!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tok en runde for ca 1 mnd siden da jeg ville ha nye på bruksbilen min, men fikk negativt fra alle....Klokkerholm, Sanitas osv... de var utsolgt og det skulle visst ikke produseres nye : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tok en runde for ca 1 mnd siden da jeg ville ha nye på bruksbilen min, men fikk negativt fra alle....Klokkerholm, Sanitas osv... de var utsolgt og det skulle visst ikke produseres nye : bh :

TOMT?? : eek :: eek ::tilber::tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De finnes på NBS også til 680 kr

men om de har det på lager?

jeg gidder rett og slett ikke gå og vente i tider og utider på dette....visst du leser første posten så forstår du sikkert ;) heheh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt på leting etter nye breddere! Er det ingen som har tatt seg bryet med å laget kopier av disse??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg å skulle hatt :S da jeg ikke har ork til å kappe ut å sveise inn nye hjulbuer på banebilen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp igjen..Noen må vel ha begynt å lage repro deler av disse?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Japp, det har de.

 

Eneste er at strukturen er litt grovere enn orginalt.

Her er bilde:

 

P1090478neu.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Japp, det har de.

 

Eneste er at strukturen er litt grovere enn orginalt.

Her er bilde:

 

P1090478neu.jpg

Skaffer du da? Pris?

Grovere eller ikke..Bedre enn ingen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skaffer du da? Pris?

Grovere eller ikke..Bedre enn ingen ;)

 

Send meg en PM.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.