#1 Skrevet August 15, 2005 Henting av gensere kan skje på avtale med meg.. eller på lokallagstreffene.. Fint om de som har sagt de skal ha kommer på førstkommende lokallagstreff! T-skjorte 100kr Genser 200kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 15, 2005 tøffe t-shorter her er bilde. tokk vekk trynet så ikke alle damene skal bli fristet he he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 16, 2005 tøffe t-shorter her er bilde. tokk vekk trynet så ikke alle damene skal bli fristet he he he Den passet deg ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 16, 2005 jepp, he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 19, 2005 Når er det mulig å få hentet en slik t-skjorte evnt. genser ? Er det lokallagstreff den 21. aug ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 19, 2005 Når er det mulig å få hentet en slik t-skjorte evnt. genser ?Er det lokallagstreff den 21. aug ? Jeg skal dit jeg.. så ja det er mulig det.. har igjen genser og t-skjorte.. 300,- for begge 200,- genser + 100,- t-skjorte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 19, 2005 ørjan du får ta med det du har da veit du. ps selv har jeg lyst på en t.shorte til i xl hold dette av til meg a, hvis du har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 19, 2005 ørjan du får ta med det du har da veit du. ps selv har jeg lyst på en t.shorte til i xl hold dette av til meg a, hvis du har ok.. skal holde av en jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 23, 2005 Henting av gensere kan skje på avtale med meg.. eller på lokallagstreffene.. Fint om de som har sagt de skal ha kommer på førstkommende lokallagstreff! T-skjorte 100kr Genser 200kr Tar du med gensere til treffet på Gjøvik 3 sept? Hadde vært kjempe fint hvis du kunne det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 23, 2005 Tar du med gensere til treffet på Gjøvik 3 sept? Hadde vært kjempe fint hvis du kunne det... Det kan jeg prøve på vettu! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...