#1 Skrevet August 15, 2005 er det noen her som kan gi meg en kort forklaring på hvordan jeg bytter styrestag??? hvordan jeg får dem av? mvh TorOve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 15, 2005 Dersom det er likt som på de fleste andre vag så har du to muttrer ytterst på staget for å få av/justere styreledd. Den ene er en låsemutter. Lenger inn er de skrudd fast i.. bah. Jeg slenger ut et bilde istedet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 15, 2005 Skru av endeledd på begge sider skru ut den 13mm bolten til styrestanga. Ta av styrestang Skru ut 4 skruer som holder snekka fast til traversen nå skal den være helt løs. har du flaks kan du nå ta den ut på førersiden, ut ved hjulet. Hvis du ikke får lirka den ut må du løsne litt på de to 17mm skruene som holder traversen opp....senk så traversjen 1cm eller no så kommer den ut. Har du servo må du skru av to slanger i tillegg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 17, 2005 Skru av endeledd på begge siderskru ut den 13mm bolten til styrestanga. Ta av styrestang Skru ut 4 skruer som holder snekka fast til traversen nå skal den være helt løs. har du flaks kan du nå ta den ut på førersiden, ut ved hjulet. Hvis du ikke får lirka den ut må du løsne litt på de to 17mm skruene som holder traversen opp....senk så traversjen 1cm eller no så kommer den ut. Har du servo må du skru av to slanger i tillegg. det gikk jo rett til dunndass. slet to bolter og rundet to muttere. så nå sliter jeg litt. vet noen hvordan man bytter ut boltene til styresnekka? får dem ikke ut en gang jeg så. bu hu hu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 17, 2005 er det ingen som vet dette?? skulle bli ferdig med bilen til i morgen tenkte jeg. onga skal på skole og barnehage. men jeg finner ikke ut noe jeg. så HJEEEELP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 17, 2005 Det er ingen kjapp måte. Det blir bare å legge unga tidlig og sette igang. Hadde jeg vært ledig ikveld kunne jeg hjelpt deg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 17, 2005 Det er ingen kjapp måte. Det blir bare å legge unga tidlig og sette igang. Hadde jeg vært ledig ikveld kunne jeg hjelpt deg.. trenger ikke å stresse mer i kveld. fikk lånt meg svigers bil i morgen tidlig. men vet du om det er en kurant sak å skifte ut de boltene?? de sitter jo i traversen. var litt lureri det dere der mvh TOH 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 17, 2005 trenger ikke å stresse mer i kveld. fikk lånt meg svigers bil i morgen tidlig. men vet du om det er en kurant sak å skifte ut de boltene?? de sitter jo i traversen. var litt lureri det dere der mvh TOH Er bare å banke ut etterpå de...knakk en selv på min...ikke noe problem det.... Hvis du ikke kjøper org da....brukte bare vanlig bolter jeg da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 17, 2005 Er bare å banke ut etterpå de...knakk en selv på min...ikke noe problem det....Hvis du ikke kjøper org da....brukte bare vanlig bolter jeg da. takker. da blir det skruing i morgen. første gang jeg skrur Golf. vant til audi jeg ser u. ikke helt ulikt men ikke helt likt heller. MVH TOH. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...