Anbefalte innlegg

Noen som har noen gode forslag til åssen jeg skal feste S2 fangeren på en 90?

Takker på forhånd

Lars Henrik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sveisa noen braketter selv. Ett stykke som vi skrudde i selve fangeren, og ett motstykke som vi festa på bilen. Fungerte knall :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sveisa noen braketter selv. Ett stykke som vi skrudde i selve fangeren, og ett motstykke som vi festa på bilen. Fungerte knall :)

Okei. Er det mulig å kappe vekk de skruene som stikker ut av den orginale braketten og bårre et hull i den, så man kan skru fast fangeren i den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noen gode forslag til åssen jeg skal feste S2 fangeren på en 90?

Takker på forhånd

Lars Henrik

jeg brukte samme festa som sto på s2 fangeren,måtte bare trikse litt med skjermene..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg brukte samme festa som sto på s2 fangeren,måtte bare trikse litt med skjermene..

Er ingen spesielle fester i fangeren min, bare et hull i plastikken som stikker ut til evt. festbrakketter e.l.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger ved to bilder, ett av brakettene vi lagde til bilen, og de som sto på fangeren..

image1.jpg

image2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der sø. så litt lettere ut da. får se om jeg finner på noe lurt jeg og, men tviler på om det blir noe så mye greier :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.