#1 Skrevet August 15, 2005 Noen som har noen gode forslag til åssen jeg skal feste S2 fangeren på en 90? Takker på forhånd Lars Henrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 16, 2005 Jeg sveisa noen braketter selv. Ett stykke som vi skrudde i selve fangeren, og ett motstykke som vi festa på bilen. Fungerte knall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 16, 2005 Jeg sveisa noen braketter selv. Ett stykke som vi skrudde i selve fangeren, og ett motstykke som vi festa på bilen. Fungerte knall Okei. Er det mulig å kappe vekk de skruene som stikker ut av den orginale braketten og bårre et hull i den, så man kan skru fast fangeren i den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 16, 2005 Noen som har noen gode forslag til åssen jeg skal feste S2 fangeren på en 90? Takker på forhånd Lars Henrik jeg brukte samme festa som sto på s2 fangeren,måtte bare trikse litt med skjermene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 16, 2005 jeg brukte samme festa som sto på s2 fangeren,måtte bare trikse litt med skjermene.. Er ingen spesielle fester i fangeren min, bare et hull i plastikken som stikker ut til evt. festbrakketter e.l. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 17, 2005 Legger ved to bilder, ett av brakettene vi lagde til bilen, og de som sto på fangeren.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 17, 2005 Der sø. så litt lettere ut da. får se om jeg finner på noe lurt jeg og, men tviler på om det blir noe så mye greier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...