Trenger koblings skjema A8+ delenr..

Anbefalte innlegg

Jeg skal nå begynne og montere Faceliftlamper på A8 min.

 

Anbefaler foresten alle og kjøpe hel front hvis dere skal montere facelift lamper på A8 før 1999:) mye sveising for og få di til og passe mot panser;)

 

Og da trenger jeg koblings skjema til lampene som skal inn. Lampene er bixenon lamper fra A/S8 fra 2000. lampene er di med firkantet felt for nær og langlys. altså ikke linse:)

 

Trenger også delenr til USA lykteglass til disse lampene, di med orange hjørne helt ytterst på blinklyset. Glasset er de samme for di med linse og di uten:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg skal ha tilgang på ei høyre frontlykt med knekte fester til a8 99-modell (ikke av den typen facelift som kom på 2000-modell), om dette er av interesse. Det er xenonlykt på kjørelys btw, ikke bi-xenon.

 

mvh

EW

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lykter jeg, så trenger nok ikke flere.

 

Ingen som kan hjelpe med skjema eller delenr????????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo.. Er de virkelig ingen som kan hjelpe meg med dette problemet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Odd,

 

Har bladd litt i Akte nå, men finner ikke Usa lys der og heller ikke koblingskjema. Men har du prøvd å ringe til Møller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en egen versjon for US-ETKA, denne har som regel delelagersjefen på sin PC..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.