#26 Skrevet August 17, 2005 Ja takket være dine gode venner kommer nok bilen på veien igjen fortere enn du aner ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 18, 2005 Godt å få litt hjelp i en sånn krisesituasjon ja Begynner å savne å kjøre bilen jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 18, 2005 Godt å få litt hjelp i en sånn krisesituasjon ja Begynner å savne å kjøre bilen jeg du kan få kjøre litt coupè til lørdag da vettu! (prøveskilter er kjøpt ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 18, 2005 SNASK!!! Lyden på bilen din er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 18, 2005 Går det og bytte ventil løfterne med toppen i bilen? Min tikker noe så forferdelig... (MC motor) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 18, 2005 Går det og bytte ventil løfterne med toppen i bilen? Min tikker noe så forferdelig... (MC motor) ja det skal nok gå, tror ikke folk hos audi tar å skrur av hele toppen for å bytte noen ventilløftere i toppen. bare å ta av topplokket så ser du hva ellers du må skru ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 18, 2005 toppdeksel og kammen så kan du bare plukke ut løfterne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet August 18, 2005 Og da slutter den og tikke? Det hørtes nesten for enkelt ut... Hva deler trenger jeg til det da? Løftere og toppdeksel pakning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet August 18, 2005 om den slutter å tikke det veit jeg ikke, men om det er slitte løftere som gjør det så ja.. Trenger ikke noen ny pakning. Det er en feit gummilefse som ligger rundt der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet August 18, 2005 Hva annet er det som kan gjøre at det tikker da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet August 19, 2005 på en 8v\10V er det en relativ enkel sak og bytte løftere, og det gjøres med toppen i bilen. Av med topplokk,og ut med kam. nye løftere nedi og sammen igjen! 1.Husk og få lagerbukkene til kammen på samme plass som de stod! 2.Bruk moment. 3.Sett merke på reg.reim og reimdrev for og angi posisjon, eller aller best - drei motor til stempel no1 er i tdc. da stemmer all merking overens! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet August 19, 2005 og jepp, det slutter og tikke! Den klassiske VAG tikkingen er utelukkende pga løfterne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet August 19, 2005 Av med topplokk,og ut med kam. Av med toppdeksel ... Er litt kjipt å ta av hele toppen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet August 19, 2005 Hvor mye koster delene jeg trenger da? Er det bare ventilløftere jeg trenger, eller bør jeg bytte noe mer når jeg første er i gang? Hva heter ventilløfter på engelsk forresten? Leter på denne siden seh: http://www.autohausaz.com/catalog/lookup_category.cfm?VehicleID=1007918&CategoryID=20&CFID=212884&CFToken=50825788 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet August 21, 2005 Av med toppdeksel ... Er litt kjipt å ta av hele toppen Vel, et topplokk er vel en betegnelse av "lokket" til toppen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet August 22, 2005 Tips for rimelige deler i USA: http://www.sjmautotechnik.com Fikk pakke på 3 dager, 3.5 kg, 70 daler i porto. (og moms etterpå..) Scott har det meste av deler, og jeg sparte ca. 2000 på 2 hjullagre, sotninssats, topplokksbolter, div filtre og 10 styringer samt to wastegatemembraner. (tilsammen ca.6000 ink porto og moms.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...