#1 Skrevet August 15, 2005 Nå som vinteren nærmer seg og lønn fra iherdig sommerjobbing er kommet på konto, har jeg tenkt å ta med bilen min til tectylbehandling. Er det noen som har erfaringer fra forskjellige plasser? Noen steder som anbefales/ikke anbefales? Hva vil prisen ligge på sånn ca? Tror det er ca 2 år siden sist behandling. Har klubben lokalt noen rabattavtaler på dette? Kunne ikke finne noen på samlesiden. Jeg har verken tid eller lyst til å gjøre dette selv, så håper noen har noen tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 8, 2005 For de med eldre biler og kansje litt rust under + inni kanaler Ikke bare påfør tektyl utenpå da.. det bare ruster mer... Alle mine "bruksbiler" var tektulbehandlet en gang før jeg kjøpte de.. Jeg har aldrig levert en bil til tektylering Trikset er å holde den der massen myk nok, slik at den virker mot steinsprut ol, og ikke bare sprekker - og slipper inn fuktighet Inni kanaler brueker jeg Ovatrol om jeg misstenker at det er noe som jobber. Denne trekker inn i rusten, og hindrer til en viss grad at det jobber videre. Ovatrol er meget tynn, så den kommer frem der det trengs. Må vedlikeholdes.. Ellers er hydraulikk olje fint å sprute på.. den er litt klebrig, og renner ikka bare av. Den vil også myke opp gammel tørr tektyl slik at denne virker som tenkt igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 15, 2005 Hallo! Vis du har ein nyere audi som e galvanisert skal ikke denne tectyleres!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 16, 2005 Det er en Golf III stv, 94 mod, så et eller annet der under vil nok hjelpe mot den "brunnfargen" Har forsåvidt fikset noe billig og bra nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...