#1 Skrevet August 16, 2005 Er sikkert mange som kjenner denne siden, men for de som er på jakt etter TÜV pairer på felgene sine, kan dette være et sted å sjekke ut: http://www.wheelmachine.de/ (Trykk på TÜV - Gutachten oppe i menyen) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 16, 2005 Bra funn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 16, 2005 Hadde ikke felgene mine der(Rial Daytona Race), og audi 200 kunne visst bare ha 18", jeg kjører da vitterlig på 19" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 16, 2005 whoho! jaggu fant jeg mine under golf II og gitt.. Artec cup 7.5x16 ET 35! nice! Takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 16, 2005 Hadde ikke felgene mine der(Rial Daytona Race), og audi 200 kunne visst bare ha 18", jeg kjører da vitterlig på 19" Men står felgene dine i vognkortet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 16, 2005 Er det nødvendig da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 16, 2005 Meget bra side for dem som lurer på hva de kan få godkj på bilen sin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 16, 2005 Beklager, har så lett for å skli ut jeg.. Siden var bra nok den ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 16, 2005 Er det nødvendig da? Ikke at jeg skal skryte, mine 18'' er heller ikke i vognkortet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 16, 2005 Ikke at jeg skal skryte, mine 18'' er heller ikke i vognkortet Er du uheldig kan du komme til verksted hvor de krever at alt står i vognkortet for å gi deg EU kontrol, ble selv kastet ut av verkstedet sjefen på Møller Ryen m polo`n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 16, 2005 Ja det har eg og opplevd at dei skal ha papir på alt, viss ein bygjer om til monovisker, så skal ein ha tuv papir, viss ein har skifta ratt skal dei ha papir på det og. Men ein skal vere litt forsiktig med å ha kompis som gokjenner, for viet om tilfelle der dette har blitt oppdaga, og det er ikkje morro det.. så vær litt hysj hysj om det, sånn just in case Mvh Bjørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 16, 2005 Er du uheldig kan du komme til verksted hvor de krever at alt står i vognkortet for å gi deg EU kontrol, ble selv kastet ut av verkstedet sjefen på Møller Ryen m polo`n Har EU kontroll i mars, og da står som regel vinterdekka på Men de kommer nok i vognkortet etter hvert ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 16, 2005 æsj.. fant jo bare ballongdekk alternativer til s2'n jo.. 225/40 eller 215/40 17 hadde jeg nå håpet å finne ett sted 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 16, 2005 Jeg får ikke til Kom frem til der en skulle skrive inn e-post, men noe gjør jeg feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 17, 2005 Jeg får ikke til Kom frem til der en skulle skrive inn e-post, men noe gjør jeg feil Skriv inn din epost addresse og vips så har du TÜV papirene i din inbox 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 17, 2005 Ja det har eg og opplevd at dei skal ha papir på alt, viss ein bygjer om til monovisker, så skal ein ha tuv papir, viss ein har skifta ratt skal dei ha papir på det og. Men ein skal vere litt forsiktig med å ha kompis som gokjenner, for viet om tilfelle der dette har blitt oppdaga, og det er ikkje morro det.. så vær litt hysj hysj om det, sånn just in case Mvh Bjørn Er vel kanskje litt skummelt ja.. Men han tar jobben helt seriøst, og produserer ikke feil slik andre verksted ville gjort på en 16 år gammel bil... Ingen problemer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 17, 2005 Meget bra side for dem som lurer på hva de kan få godkj på bilen sin. hmmm...Velger man enkelte Golf I/II alternativer, kan man bruke 9x16", men velger du Scirocco II får man max 8x16".....jeg har papir liggende på mine ex.9x16"-felger til både Scirocco, Golf I/II, +++...... ...men ellers er siden smart.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...