Styrekuler C4 ?? Hvem har samme ??

Anbefalte innlegg

Skiftet til "vanlige" bremser på min S4 C4 igår kveld å fant ut at styrekulene var moden for utskifting snart. Har S4 spesielle styrekuler eller er det samme som på "vanlig" C4 med servo ??? Bilen min er en 92 modell Audi S4 med AAN motor ;) Noen som kunne sjekket opp i "familie-albumet ?? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme som vanlig Audi 100.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

16 mm gjenger. Får dem billig på Mekonomen med den rabbat`n vi har.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi 100 med 16 mm gjenger med andre ord ?? :) Så for meg tusenlappen pr stk på Møller jeg : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida, er samme som alle C4 Audi 100 som ikke har symaskin (les: 4-sylindret) under panseret.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida, er samme som alle C4 Audi 100 som ikke har symaskin (les: 4-sylindret) under panseret.. :D
Styrekulene er lik på alle med 5,6 eller 8 sylindre altså ?? :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi 100 med 16 mm gjenger med andre ord ?? :) Så for meg tusenlappen pr stk på Møller jeg : rolleyes

Prisen er i underkant av 300,- på Mekonomen ... Tror også MEKA har delen, til ca samme pris. Men for kystfiskeren med manger penger så koster det kanskje litt mer??? : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.