#1 Skrevet August 16, 2005 Skiftet til "vanlige" bremser på min S4 C4 igår kveld å fant ut at styrekulene var moden for utskifting snart. Har S4 spesielle styrekuler eller er det samme som på "vanlig" C4 med servo ??? Bilen min er en 92 modell Audi S4 med AAN motor Noen som kunne sjekket opp i "familie-albumet ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 16, 2005 Samme som vanlig Audi 100.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 16, 2005 16 mm gjenger. Får dem billig på Mekonomen med den rabbat`n vi har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 16, 2005 Audi 100 med 16 mm gjenger med andre ord ?? Så for meg tusenlappen pr stk på Møller jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 16, 2005 Neida, er samme som alle C4 Audi 100 som ikke har symaskin (les: 4-sylindret) under panseret.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 16, 2005 Neida, er samme som alle C4 Audi 100 som ikke har symaskin (les: 4-sylindret) under panseret.. Styrekulene er lik på alle med 5,6 eller 8 sylindre altså ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 16, 2005 Audi 100 med 16 mm gjenger med andre ord ?? Så for meg tusenlappen pr stk på Møller jeg Prisen er i underkant av 300,- på Mekonomen ... Tror også MEKA har delen, til ca samme pris. Men for kystfiskeren med manger penger så koster det kanskje litt mer??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...