#1 Skrevet August 16, 2005 Hjelp, jeg har trøbbel med panserwiren! Her er problemet; wire ender opp på passasjersiden, etter den har gått i gjennom to "banjolåser". Disse banjolåsene er de som trekkes til siden når wire trekkes, slik at panseret spretter opp. På enden av wire, er det en liten traktformet hylse og i denne sitter det en liten bolt m. 7 mm hode. Denne bolten manglet nå gjenger, og måtte byttes ut, da den ikke klarte å holde fast wire lenger. Så begynner problemet. Gumpens Auto bestiller en slik til meg (tror jeg..) og var og hentet denne i stad. Den delen jeg får er en traktformet hylse, tynnere enn den som stod i, og som i tillegg ikke har denne skruen for å klemme wire, slik at denne blir låst. Etter 2 mins kikking på tegningene så er det samme delenr som kommer opp på skjermen hos han, som jeg har fått. Hva gjør jeg? Denne nye hylsen er jo uten dett hullet til den lille bolten, ergo får jeg ikke strammet wiren. Er det noen med AKTE som kan se på dette, vise meg tegningen? Sjekk gjerne på de andre modellene, f.eks VR6, eller f.eks -94 G60. Vær så snill!! Tape over panseret ser IKKE spesiellt bra ut, og med FMIC er det ett helvette å komme til åpningsmekanismen. Jeg MÅ få dette i orden snarest!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 16, 2005 Er det 443 823 597 a du har fått ? Utifra det jeg kan se så er det denne du skal ha. Utifra tegningen så kan man ikke se hvorvidt denne har noen skrue eller ikke desverre. I alle dager .... snodig. Når jeg ser nøyere etter så kan de se ut som om høyre og venstre side er byttet om på delefilmen. På venstre side finner jeg sekskant skrue N 010 263 1 og "nippel" 811 823 555 som går fra chassisnummer >> 50 - L - 015 000 Ja, også lykke til da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 16, 2005 Hjelp, jeg har trøbbel med panserwiren! Her er problemet; wire ender opp på passasjersiden, etter den har gått i gjennom to "banjolåser". Disse banjolåsene er de som trekkes til siden når wire trekkes, slik at panseret spretter opp. På enden av wire, er det en liten traktformet hylse og i denne sitter det en liten bolt m. 7 mm hode. Denne bolten manglet nå gjenger, og måtte byttes ut, da den ikke klarte å holde fast wire lenger. Så begynner problemet. Gumpens Auto bestiller en slik til meg (tror jeg..) og var og hentet denne i stad. Den delen jeg får er en traktformet hylse, tynnere enn den som stod i, og som i tillegg ikke har denne skruen for å klemme wire, slik at denne blir låst. Etter 2 mins kikking på tegningene så er det samme delenr som kommer opp på skjermen hos han, som jeg har fått. Hva gjør jeg? Denne nye hylsen er jo uten dett hullet til den lille bolten, ergo får jeg ikke strammet wiren. Er det noen med AKTE som kan se på dette, vise meg tegningen? Sjekk gjerne på de andre modellene, f.eks VR6, eller f.eks -94 G60. Vær så snill!! Tape over panseret ser IKKE spesiellt bra ut, og med FMIC er det ett helvette å komme til åpningsmekanismen. Jeg MÅ få dette i orden snarest!! er godt og trangt med den IC`en der ja... husker godt når jeg røk panserwiren på den og sto og kuket med å få den opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 16, 2005 Paul; Skjønte ikke en tøddel av hva du forklart meg nå...Altså, hvem delenr den saken jeg har fått har, det vet jeg ikke da jeg kastet pose og ALT i forbannelse! Rudi; Trangt?? Måtte av med fangeren, nesten knekke av tomelen for å komme innunder. Etter litt jukking med strips og ett skrujern kom det opp. Har nå bare festet hovedlys med strips og tape så det erfort gjort å få poppet hooooden nå. Klarte å finne en ny skrue som passet i denne hylsen, men klarte ikke å få wiren slakk. I min iver etter å få vist kjempemuskler og nordnorsk forbannelse, klarte wiren å ryke..så nå må visst den bestilles på nytt i tillegg... Bare for å sette prikken over I'en, så har noen svindlet VISA kortet mitt, så igår da jeg skulle betale regninger manglet det 7000 kr som har forsvunnet ut av landet til en bank i Geneve...kult! Er min dag idag?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 16, 2005 Er det 443 823 597 a du har fått ? Utifra det jeg kan se så er det denne du skal ha. Utifra tegningen så kan man ikke se hvorvidt denne har noen skrue eller ikke desverre. I alle dager .... snodig. Når jeg ser nøyere etter så kan de se ut som om høyre og venstre side er byttet om på delefilmen. På venstre side finner jeg sekskant skrue N 010 263 1 og "nippel" 811 823 555 som går fra chassisnummer >> 50 - L - 015 000 Ja, også lykke til da... Kan du klippe ut bildet av den du tenker på her? Sekskantskruen og nippels ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 16, 2005 På venstre side finner jeg sekskant skrue N 010 263 1 og "nippel" 811 823 555 som går fra chassisnummer >> 50 - L - 015 000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 16, 2005 Det er det dummeste jeg har sett! Det er riktig dings vi snakker om, men den sitter på feil plass. Denne står på min bil på enden av wiren. Jeg fikk uansett ordnet en annen skrue inn i denne hylsa, men klarte å rive av wiren, så da var det bare å pakke snippen å dra hjem. Takker for hjelpen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...