Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg kan få tak i "carbon" teip på metervis?

Ikke original carbon, bare lignende lissom. Trenger ca 2m langt og 50-60cm bredt.

Takk for alle tips :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal finnes, men sliter med å finne produsent/leverandør av dette her i norge selv. de rullene jeg tenker på er da 122cm brede og sånn ca 50Meter lange. Finnes vel også i 61cm bredde og samme lengde.

Hørt nyss om at 3M norge har denne, men hver gang jeg ringer "folie avdelinga" der så får jeg ikke no svar : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner det ikke er bare meg som er ute etter dette..

Så, men er det ingen her på forumet som har et mere nøyaktig svar på hvor man kan få tak i dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal finnes, men sliter med å finne produsent/leverandør av dette her i norge selv. de rullene jeg tenker på er da 122cm brede og sånn ca 50Meter lange. Finnes vel også i 61cm bredde og samme lengde.

Hørt nyss om at 3M norge har denne, men hver gang jeg ringer "folie avdelinga" der så får jeg ikke no svar : bh :

3m Norge hadde ikke noe sånt. : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter en ringe runde i dag til mine leverandører så har jeg fått fatt i Carbon folie i 61cm bredde på rull, han skulle sjekke om han kunne få tak i 120cm bredde (egentlig denne bredden som er mest aktuell) Venter på noen vareprøver av Carbon folien som jeg skal teste ut, for å se om jeg skal begynne å forhandle denne på jobb. Prisen er endel stivere enn vanlig folie, men langt ifra så dyr som 3M sin Chrome folie (inn pris til oss på den er 750.- kr pr m2)

Så viss jeg er heldig, så er denne Carbon folien god nok til å helfoliere karosseri deler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter en ringe runde i dag til mine leverandører så har jeg fått fatt i Carbon folie i 61cm bredde på rull, han skulle sjekke om han kunne få tak i 120cm bredde (egentlig denne bredden som er mest aktuell) Venter på noen vareprøver av Carbon folien som jeg skal teste ut, for å se om jeg skal begynne å forhandle denne på jobb. Prisen er endel stivere enn vanlig folie, men langt ifra så dyr som 3M sin Chrome folie (inn pris til oss på den er 750.- kr pr m2)

Så viss jeg er heldig, så er denne Carbon folien god nok til å helfoliere karosseri deler.

Hei du, hvis du kan skaffe meg 8-10 meter med den på 61 cm, hadde jeg blitt storfornøyd:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.